Skip to main content

Ik heb per ongeluk verkeerde taal film gehuurd. En nou heb ik de goede taal gehuurd. Moet je die nou 2 keer betalen voor 1 film of niet

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Met een beetje geluk ziet een medewerker dag jij twee keer de zelfde film hebt gehuurd en geven zij jou geld terug. Zet alvast al je gegevens in je profiel, zodat ze mee kunnen kijken.


Hoi @Chantal34. Welkom op het KPN Forum. Dat kan gebeuren. Ik zal uitzoeken wat ik voor je kan doen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Chantal34. Welkom op het KPN Forum. Dat kan gebeuren. Ik zal uitzoeken wat ik voor je kan doen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik kom er pas net achter dat je jouw gegevens hebt achter gelaten op het KPN Forum profiel. Ik heb geprobeerd om te achterhalen om welke film het gaat en wat de kosten daarvan zijn. Helaas is dat (nog) niet gelukt. Deze kosten zijn pas te zien op de eerst volgende factuur die je rond de 21e ontvangt. Pas daarna kan ik deze kosten voor je vergoeden. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Ik zorg ervoor dat je dit bedrag ontvangt op de factuur van juni. Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je! :relaxed:


Hoi @Chantal34. Ik zie dat je inmiddels al een factuur hebt ontvangen. Ik zie op deze factuur niet terug dat je twee dezelfde films heb gehuurd, de afgelopen maand. Welke film is er twee keer gehuurd?


Hoi @Chantal34. Welkom op het KPN Forum. Dat kan gebeuren. Ik zal uitzoeken wat ik voor je kan doen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik kom er pas net achter dat je jouw gegevens hebt achter gelaten op het KPN Forum profiel. Ik heb geprobeerd om te achterhalen om welke film het gaat en wat de kosten daarvan zijn. Helaas is dat (nog) niet gelukt. Deze kosten zijn pas te zien op de eerst volgende factuur die je rond de 21e ontvangt. Pas daarna kan ik deze kosten voor je vergoeden. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Ik zorg ervoor dat je dit bedrag ontvangt op de factuur van juni. Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je! :relaxed:

@Chantal34 Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!