Skip to main content

Wanneer kan ik als bestaande KPN klant TV+ bestellen?

Dat kunt u al op deze website klik gratis Kijk gratis 1 jaar iTV+ aan op https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv?actie=tvpluszenders

 


Dat kunt u al op deze website klik gratis Kijk gratis 1 jaar iTV+ aan op https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv?actie=tvpluszenders

 

Oh sorry dat zeg ik verkeerd


Dat kunt u al op deze website klik gratis Kijk gratis 1 jaar iTV+ aan op https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv?actie=tvpluszenders

Dit is voor nieuwe klanten. Bestaande klanten moeten dat via MijnKPN regelen. En dat kan nu volgens mij nog niet. Het kan wel telefonisch. 


De bal is denk ik intern gaan rollen om dit op te lossen. Tot die tijd de winkel bezoeken of het telefonisch regelen via 0800-0402.


Zojuist gebeld en ze willen niets doen voor mijn huidige internetcontract eindigt in oktober. Belachelijk en ze breken hun eigen belofte op de website


Zojuist gebeld en ze willen niets doen voor mijn huidige internetcontract eindigt in oktober. Belachelijk en ze breken hun eigen belofte op de website

Je moet inderdaad contractvrij zijn om van de nieuwe propositie gebruik te kunnen maken, je gaat dan wel weer een nieuw contract van een jaar aan.

 


Zojuist gebeld en ze willen niets doen voor mijn huidige internetcontract eindigt in oktober.

 

Bel dan in oktober naar 0800-0402. (Of regel het t.z.t. via MijnKPN.) Je gaat dan na afloop van je huidige jaarcontract over naar TV+ .

Het is logisch dat je eerst nu jouw bestaande jaarcontract uitzit. Waarschijnlijk is de nieuwe situatie voor jou voordeliger. Heel normaal dat je daar pas na afloop van je bestaande contract van kunt profiteren. 


5 euro voordeliger ja…...voor 6 resterende maanden , big deal om zo een 20 jaar betaande KPN klant af te schepen.  30 lousy euros……

a customer: ….

will forget what you say

will forget what you do

but will never forget how you make him feel


... een 20 jaar betaande KPN klant ...

Dan heeft u toch geen contract meer? Of wel? Hoe komt het dan dat u een contract heeft?


afgelopen oktober vernieuwd, toen ik naar een gigabit abonnement ben gegaan


afgelopen oktober vernieuwd, toen ik naar een gigabit abonnement ben gegaan

Ja, ik heb ook "vernieuwd" een paar maanden geleden. Maar daarbij heb ik geen nieuw contract gekregen. De einddatum staat nog steeds op 2016.

Heeft u toen korting gekregen? 


Ja heb toen even 3 maanden korting gehad


Ja heb toen even 3 maanden korting gehad

Tja ... dat heeft dan een jaarcontract tot gevolg. Logisch. 


Ik wist niet dat het hebben van een jaarcontract betekent dat KPN niets meer voor je wil doen. So be it


Ik wist niet dat het hebben van een jaarcontract betekent dat KPN niets meer voor je wil doen. So be it

Dat klopt niet @GBL 
De KPN wil alles voor je doen, maar dubbel korting dat gaat niet, dat zal je ook wel kunnen begrijpen, het is geen filantropische instelling.


Hallo GBL, KPN geeft het hele jaar door service, zoals o.a. het je houden aan je contract, waar je vrijwillig akkoord mee bent gegaan.


Ik wist niet dat het hebben van een jaarcontract betekent dat KPN niets meer voor je wil doen. So be it

Dat is bij een mobiel abonnement met toestel toch ook zo? Als u daarbij in een 1 of 2 jarig contract zit, dan kunt u dat ook niet halverwege zomaar openbreken en een nieuw abonnement starten.