Skip to main content
Beantwoord

Persoonlijk contact

• July 28, 2020
  • 8 reacties
  • 562 keer bekeken

Probeer vanuit Mijnkpn persoonlijk contact te leggen, gewoon rechtstreeks met een medewerker. Maar wordt alleen maar omgeleid naar zgn standaard oplossingen

Beste antwoord door Joep1965

U kunt bellen 0800-0402 tot 22.00u. Tegen de computer die u aan de lijn krijgt zegt u ik wil een medewerker spreken.  Als u problemen heeft kunt u (beter en sneller) hier uw verhaal doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 28, 2020

U kunt bellen 0800-0402 tot 22.00u. Tegen de computer die u aan de lijn krijgt zegt u ik wil een medewerker spreken.  Als u problemen heeft kunt u (beter en sneller) hier uw verhaal doen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @BJ14, welkom op het forum! Inmiddels zijn we natuurlijk al weer even verder. Is het nog gelukt een collega te bereiken?
Via www.kpn.com/service kun je ook een chat met hen starten! 

• Nieuwkomer
  • January 23, 2022

Als ik een chat start krijg ik eerst een ongelooflijk irritante en voor mij irrelevante ‘assistent’ die me allerlei vragen stelt. 
En uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. Ik wil een gewone e-mail versturen met mijn vragen ZONDER allerlei menu’s door te lopen… 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 23, 2022

Kpn is niet per mail bereikbaar. U kunt gebruik maken van Facebook en Twitter, bellen en dit forum.  Of toch de chat gebruiken. Kunnen we  hier helpen?

• Nieuwkomer
  • January 23, 2022

Ik heb een klacht over het tot stand brengen van mijn gecombineerde abonnement na mijn verhuizing op 23 juni 2020. 

• January 23, 2022

Ik heb een klacht over het tot stand brengen van mijn gecombineerde abonnement na mijn verhuizing op 23 juni 2020. 

Hallo @Elker die vraag kun je dan morgen telefonisch stellen via 0800 0402, of vandaag via Twitter, Facebook of dit forum, het laatste duurt het langst. Vul daartoe in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers van je IBAN in en een moderator komt er binnenkort op terug.

Buna ziua as dori o adresă E-mail de contact de la relații clienți KPN va mulțumesc

• June 5, 2022

Buna ziua as dori o adresă E-mail de contact de la relații clienți KPN va mulțumesc

@Daniel Popescu

Bună ziua, KPN poate fi contactat doar prin 0800 0402, după weekendul Rusaliilor, prin Facebook și prin Twitter

via Google translate.