Skip to main content

Probeer vanuit Mijnkpn persoonlijk contact te leggen, gewoon rechtstreeks met een medewerker. Maar wordt alleen maar omgeleid naar zgn standaard oplossingen

U kunt bellen 0800-0402 tot 22.00u. Tegen de computer die u aan de lijn krijgt zegt u ik wil een medewerker spreken.  Als u problemen heeft kunt u (beter en sneller) hier uw verhaal doen.


Hoi @BJ14, welkom op het forum! Inmiddels zijn we natuurlijk al weer even verder. Is het nog gelukt een collega te bereiken?
Via www.kpn.com/service kun je ook een chat met hen starten! 


Als ik een chat start krijg ik eerst een ongelooflijk irritante en voor mij irrelevante ‘assistent’ die me allerlei vragen stelt. 
En uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. Ik wil een gewone e-mail versturen met mijn vragen ZONDER allerlei menu’s door te lopen… 


Kpn is niet per mail bereikbaar. U kunt gebruik maken van Facebook en Twitter, bellen en dit forum.  Of toch de chat gebruiken. Kunnen we  hier helpen?


Ik heb een klacht over het tot stand brengen van mijn gecombineerde abonnement na mijn verhuizing op 23 juni 2020. 


Ik heb een klacht over het tot stand brengen van mijn gecombineerde abonnement na mijn verhuizing op 23 juni 2020. 

Hallo @Elker die vraag kun je dan morgen telefonisch stellen via 0800 0402, of vandaag via Twitter, Facebook of dit forum, het laatste duurt het langst. Vul daartoe in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers van je IBAN in en een moderator komt er binnenkort op terug.

 


Buna ziua as dori o adresă E-mail de contact de la relații clienți KPN va mulțumesc


Buna ziua as dori o adresă E-mail de contact de la relații clienți KPN va mulțumesc

@Daniel Popescu

Bună ziua, KPN poate fi contactat doar prin 0800 0402, după weekendul Rusaliilor, prin Facebook și prin Twitter

via Google translate.