Skip to main content
Op mijn Philips 43pus6754/12 werken de smart TV functies niet. De TV verbind wel met mijn thuisnetwerk maar niet met internet. Via de mobiele hotspot werk het wel. Ik heb een experia V9 modem.

modem is gereset. Welke router instellingen moeten worden aangepast en hoe dit te doen?
Welkom @D van BREE! Ik kan me eigenlijk geen instellingen in de V9 bedenken die internettoegang zouden blokkeren. Zijn er WiFi-versterkers of andere apparaten aanwezig in jouw thuisnetwerk? Kun je eens testen of het met een internetkabel wel werkt?
dank voor je reactie. Maar met kabel werkt het ook niet. alleen via de hotspot.
Heel vreemd dit. Ik heb overlegd met collega's maar we komen er niet helemaal uit. Zeker aangezien het ook bekabeld niet werkt. Je kunt voor de zekerheid een fabrieksreset uitvoeren op de V9 (de verzonken resetknop ongeveer 7 seconden ingedrukt houden). Dan kunnen we uitsluiten dat het aan de instellingen in de Experia Box ligt. Controleer ook of er een firmwareupdate beschikbaar is voor de TV.



Verder ben ik benieuwd wat de TV zelf aangeeft. Je geeft aan dat er wel verbinding is met het thuisnetwerk, maar geen internet. Hoe ziet het schermpje er uit dat je hier in stap 4 ziet? 43PUS6754/12 Wat te doen als het maken van een draadloze verbinding met een Philips TV niet goed verloopt? | Philips TV
Hallo Joran,

dank voor je inspanningen.

harde reset van de modem werkt niet, draadloos werkt niet, bedraad werkt niet.

tv op nieuw ingesteld werk niet.

maakt geen verbinding met de philips server.

ik krijg nu van KPN een nieuw modem (V10) en de nieuwe satelietontvanger.



krijg alleen de smart tv functies via een hotspot.



raar allemaal



en inderdaad het scherm zioals je in het voorbeeld aangeeft

grt dennis
TV ontvanger denk ik he? Wij leveren geen satellietontvangers 😉 Ik ben benieuwd of het nieuwe modem de oplossing is, laat maar weten!
@D van BREE: Is het gelukt met de nieuwe Experia Box en TV-ontvanger? Werken de Smart TV functies nu wel?
Hallo,

Na het aansluiten van de experia box 10a werken alle tv instellingen.



grt Dennis

Reageer