Skip to main content

Ik ben in het bezit van een Philips Ambiligt TV type 55OLED809 en een KPN settopbox HMB 2260.

Het lukt mij niet om de KPN afstandsbediening met code D3 te koppelen aan de TV. Als ik het scherm ā€œinstellen afstandsbedieningā€ doorloop blijkt al gauw genoeg dat het type van mijn TV weliswaar in het scherm zichtbaar komt maar dat er vervolgens een foutboodschap komt. (zie foto 1-2-3 hierbij)

Als ik op eigen gelegenheid code 401 invul dan komen er een aantal opties op de KPN afstandsbediening beschikbaar zoals regelen geluid maar ik kan vervolgens de settopbox niet in of uitschakelen. Ik heb de TV geupdated en ook de settop box maar zonder resultaat.Ā 

Dat dit uitermate irritant is mag duidelijk zijn.

Is hiervoor een oplossing beschikbaar?

Balen dat het nog niet is gelukt om de afstandsbediening van jouw tv-ontvanger te koppelen aan jouw TV, ā€‹@wandelaar495. Misschien heb je iets aan dit artikel:Ā KPN tv-ontvanger afstandsbediening koppelen of resetten. In dit artikel leggen we je uit hoe je jouw afstandsbediening kunt koppelen en/of resetten.

Dank voor je reactie.

Helaas werkt deze methode ook niet.

We leven in 2024 en het lukt niet om een tv met een afstandsbediening te koppelen. Bizar.

Welke methode bedoel je precies? Want er worden meerdere oplossingen gegeven.

Maar goed, hier is een lijstje met driecijferige koppelcodes die je kunt gebruiken: 441, 401, 424, 525, en 394.

Werken deze codes ook niet? Probeer dan 1 van deze codes:

Met zoveel codes moet er wel een code tussen zitten die werkt op jouw televisie.

Ik heb inmiddels een nieuwe (met ronde hoeken) afstandsbediening ontvangen van KPN en middels de bijgeleverde beschrijving was het mogelijk om de tv en de settop box te koppelen aan de AB via snelcode 4. Het systeem werkt welliswaar niet perfect maar het is acceptabel.

Dank voor de ondersteuning.

Reageer