Skip to main content
Beantwoord

Wazig beeld op nieuwe tv in combinatie met TV+

• February 28, 2025
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Sinds vandaag nieuwe Philips 65OLED759/12 aangesloten op m’n kpn tv+ ontvanger. Betreft kpn 1gb glasvezel aansluiting en alles is bedraad aangesloten, nieuwe gecertificeerde HDMI kabel aangeschaft maar het beeld blijft wazig en schokkerig beeld, tevens bij de streamingsdiensten. Alle mogelijke instellingen op beide apparaten nagelopen maar krijg het niet verbeterd. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand vertellen wat ik moet veranderen? Ook andere kabels en verschillende HDMI aansluitingen geprobeerd, alles heeft meest recente software. 

Beste antwoord door PeterG

Mogelijk staat HDR aan op de DIW7022. 

Zet deze eens op automatisch of uit.

Tandwiel - apparaat - apparaat voorkeuren - beeld en geluid - Schermresolutie - HDR instelling

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

MelskeH
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • March 1, 2025

Wat is je download snelheid ?? Op de TV kan je ook app's downloaden !! Ik zelf gebruikt Speedtest.. Wat je ook kunt proberen is om via Wifi te kijken. Ik heb een LG TV van 2018 die heb ik via Wifi verbonden met  de Experia 10a box. ik haar daarmee een snelheid van 70Mb/s Dat is dus een oude 10/100 verbinding. Op de DIW7022 haal ik (bekabeld) 700 a 800 Mb/s op mijn 1GB glasvezel.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • March 1, 2025

Mogelijk staat HDR aan op de DIW7022. 

Zet deze eens op automatisch of uit.

Tandwiel - apparaat - apparaat voorkeuren - beeld en geluid - Schermresolutie - HDR instelling

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Oscar711. Welkom op de community! Ik zie dat het antwoord van PeterG als beste antwoord is gemarkeerd. Heeft dat je probleem opgelost, of ervaar je nog steeds wazig en schokkerig beeld?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 5, 2025

Kan vooralsnog worden gesloten, binnenkort een andere tv

bedankt zover!