Skip to main content

Begin dit jaar de Philips Smart TV ontvangen als welkomst cadeau.

Wat een ellende: hij is traag, reageert niet goed op de afstandbediending, loopt continu vast. Hierdoor zijn de apps op deze Android TV (zoals die van KPN) ook niet goed te gebruiken. Deze TV lijkt een product dat gedumpt moest worden omdat het niet te verkopen is.

Nu vraag ik mij af, ben ik de enige die dit zo ervaart, of speelt dit bij meer mensen die deze TV hebben ontvangen?

Hallo @woutr80 ,

Jouw cadeau is op zich een prima TV, maar het is niet de meest luxe uitvoering die momenteel op de markt is. Maar je zou er wel gewoon normaal mee TV mee kunnen kijken en dat lijkt bij jou niet zo te zijn. 

Je hebt echter wel garantie op de TV. 

Voor verdere vragen over de garantie van dit welkomstcadeau kun je dan contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.


Nog van harte welkom op ons forum @woutr80!

Goed om te zien dat je al op weg geholpen bent door Noordzee. Ben je verder gekomen met zijn suggestie? 

Bij de televisie is een brief geleverd voor de garantie. Als er iets aan de hand is met de tv, kan je contact opnemen met Philips. Philips is de fabrikant en helpt je met afhandelen van problemen onder garantie.


Heb precies hetzelfde probleem. Hij is enorm traag! Soms is die dan weer iets sneller. Ben je inmiddels geholpen? 


Na contact met Philips (0900-2020871) instructies ontvangen voor het updaten van de TV. Geen standaard over the air update, maar een apart PKG bestand dat je via een USB stick moet installeren. Na deze update lijkt de TV een stuk beter te werken! Tip is om ook even te bellen met Philips, helpen zij je verder.


Na contact met Philips (0900-2020871) instructies ontvangen voor het updaten van de TV. Geen standaard over the air update, maar een apart PKG bestand dat je via een USB stick moet installeren. Na deze update lijkt de TV een stuk beter te werken! Tip is om ook even te bellen met Philips, helpen zij je verder.

Dit bestand kun je ook op de site van philips.nl vinden
Vul het type in van de TV en je kunt altijd de nieuwste update downloaden.


@woutr80 Super, goed om te horen, en dankje voor de terugkoppeling! :relaxed:

@Bdddd Ik hoop dat jij via die weg ook snel geholpen bent, of via de link die @huistijger hierboven deelt!


Helaas kon ik via die site deze update niet vinden. Was een special package die via aparte upload link werd doorgestuurd door deze agent (met het verzoek deze niet verder te delen, don’t know why). Maar misschien verkeerd gekeken! So far so good in ieder geval :)