Skip to main content

Helaas is deze soundbar net iets te hoog om onder de televisie te plaatsen waardoor bedieing van televisie onbruikbaar is geworden, is het mogelijk deze te doen terugsturen aan KPN om een nadere aanbieding te kunnen nemen of zit je eraan vast?

Verkoopt KPN soundbars?

A, ik zie het op de site van KPN, www.kpn.com 

Het was een black Firday aanbieding bij een abonnement.

 

Je kan gratis 0800-0402 bellen.

Of je kan wachten op een moderater (KPN medewerker), vul in dat geval je profiel op dit forum zo compleet mogelijk in. 


@joop2011 ik wacht wel even op een moderater van KPN hoop dat het nog gecorrigeerd zou kunnen worden op deze manier hebben wij er echt niets aan, misschien dan een korting op het geheel voor 12 mnd. en de Soundbar uiteraard dan retour sturen aan KPN.

 


Hallo @van_Drunen 

 

Kan je hem ook niet achter de TV zetten of zitten de voetjes van de TV dan in de weg?

De meeste soundbars zijn volgens mij te hoog (of de onderkant van de TV’s zijn te laag), ik heb een Sony Soundbar voor een Sony TV staan en daar heb je precies hetzelfde, alleen ik heb dan het geluk dat ik de TV alleen maar aan hoef te zetten, geluid kan ik via mijn Sat ontvanger regelen.

 

Je zit er helaas wel aan vast, dat staat ook in de voorwaarden waar je akkoord mee bent gegaan:

 

Voorwaarden

Het actieaanbod is van toepassing op de afname van Internet van KPN.

  • De actie loopt van 7 november tot en met zondag 4 december 2022.
  • Controleer de beschikbaarheid van het actieproduct door middel van de postcodecheck op kpn.com.
  • Het actieaanbod geldt uitsluitend voor klanten die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV, die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen. Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen. In het actieaanbod maak je een keuze tussen:
    • Een Philips Soundbar t.w.v. € 399,- cadeau
    • Een Philips Smart TV t.w.v. € 499,- cadeau
    • 6 maanden Internet voor 35,- /mnd.
    • 2 KPN SuperWifi punten t.w.v. 199,-
  • Voor deze actie geldt op = op. Het aantal beschikbare Philips Soundbars is beperkt. Wanneer deze niet meer leverbaar zijn, zal het actieaanbod komen te vervallen.
  • Om gebruik te maken van dit aanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internet abonnement bij KPN hebben gehad.
  • Actieaanbod is alleen geldig i.c.m. een abonnement met een looptijd van 12 maanden.
  • Indien je het abonnement binnen de bedenktijd annuleert, vervalt jouw recht op het welkomstcadeau en dien je het apparaat, onbeschadigd en in originele verpakking te retourneren aan KPN. In geval van schade of defect aan het apparaat, behoudt KPN het recht om de kosten voor het repareren ervan achteraf bij je in rekening te brengen.
  • Het actieaanbod is niet geldig in combinatie met andere acties.
  • Wanneer je gebruik maakt van het actieaanbod vervallen alle eerdere, nog lopende, acties en kortingen.
  • Het welkomstcadeau wordt na de activatie van je abonnement naar je toe gestuurd. Zodra het cadeau naar je verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code van ons, waarop je de status van de levering kunt controleren.
  • KPN stuurt het garantiebewijs bij levering mee. Voor klachten met betrekking tot je welkomstcadeau dien je je te melden bij TP Vision Europe BV, als verkoper van Philips producten.
  • De feitelijke uitgifte van de Philips-apparatuur zal worden verricht door Sidekix B.V. in opdracht van KPN. Voor de uitgifte van het welkomstcadeau is het dan ook noodzakelijk dat Sidekix B.V. persoonsgegevens zal verwerken in overeenstemming met het toepasselijke privacy statement van Sidekix B.V. sidekix.nl/privacybeleid).
  • Door deelname aan de actie verklaart de deelnemer in te stemmen met deze actievoorwaarden.
  • KPN behoudt zich het recht voor om deze actie te wijzigen of te beëindigen als daar aanleiding toe mocht ontstaan.
  • De actie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.

@GeSp ik begrijp het allemaal wel wat beschreef echter is de korting die jij aangeeft geen 6 mnd maar 12 mnd zie bijlage, de hele voorwaarden begrijp ik ook maar de televisiepoot is echt veel te groot en steekt naar voren i.p.v. naar achteren en een soundbar achter je televisie zetten is zeker geen optie je neemt een soundbar dat je speakers aan de voorkant komt i.p.v. zoals ze meestal zitten bij een smart-TV aan de achterzijde.
Maar ook KPN zou met een coulance kunnen komen na zoveel ellende die ik heb mogen ondervinden afgelopen periode.

 


Hoi @van_Drunen 
Er staat duidelijk op de website dat welkomstkado's niet geruild kunnen worden, dus helaas moet ik je teleurstellen.

Ook de afmetingen van de soundbar staan er duidelijk bij.


@van_Drunen

Ik heb een Samsung Soundbar en een LG Oled tv.

De voet van de tv is bij heel erg laag.

Ik heb onder de tv 2 witte plankjes van 18 mm (totaal 36 mm (3,6 cm)) gelegd.

Daarna was het goed en het geluid van de soundbar (incl. subwoofer) is veel beter dan de tv.

Misschien is dit ook een oplossing / mogelijkheid voor jou.Â