Skip to main content

Hallo, ik heb exact hetzelfde probleem. Philips tv en 4K ontvangen van Arris. Heb alle kabels, kastjes en uitgangen al vervangen en geprobeerd. Tevens ook al 2 uur met de technische dienst van KPN gebeld en alles geprobeerd. Niets werkt. Kennelijk een Philips probleem? Die hebben ivm Corona geen helpdesk. 
Overigens werkt het wel op de Toshiba TV. 
@kpn : ik hoop dat jullie spoedig met een oplossing komen, want ik ga er vanuit dat wij niet de enige zijn. 

 

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Ook wij hebben al 8 maanden problemen hiermee, KPN wanneer gaat dit opgelost worden?


Hier ook sinds een kleine maand een VIp5202 op een 4K philips tv welke witte ruis geeft bij het inschakelen. nog niet gekeken of de nieuwste firmware dit heeft opgelost. de decodere staat nu in diepe slaap waarmee het ook opgelost  lijkt maar wil toch was sneller kunnen beginnnen met tv kijken.


Ook na de update blijft de sneeuw na het inschakelen.

soms denk ik waarom heb ik mijn abbo omgezet naar 4k? oja werd iets voordeliger en als het goed is wat snellere decoders.

 


Zelfde probleem hier al een tijdje met een nieuwe philips tv + 4k kpn. De tv uit en aan zetten werkt meestal wel, maar is mega irritant. Misschien dat KPN even eerlijk antwoord kan geven. Gaat dit nog opgelost worden ja of nee. Ik wil niet nog maanden aan het lijntje gehouden worden met ‘wachten op een nieuwe update’.

Dit is gewoon niet leveren waar ik voor betaal. Als het niet opgelost kan worden, zeg dit dan eerlijk, dan kan iedereen zijn eigen conclusies trekken.

Hoor graag


Heb de energiespaarstand ingeschakeld dat werkt maar duurt wat langer voor je tv kan kijken. Maar kan toch niet de bedoeling zijn.


27 december 2021 ik heb het probleem sinds ik in september overgegaan ben van Ziggo naar KPN.

PHILIPS 4k tv. Ik baal hier gigantisch van. Zeer slechte zet van KPN


27 december 2021 ik heb het probleem sinds ik in september overgegaan ben van Ziggo naar KPN.

PHILIPS 4k tv. Ik baal hier gigantisch van. Zeer slechte zet van KPN

Dit ligt helaas aan Philips. Ik heb er nu ook last van met de chromecast 4K.  En als je het nieuwste kastje van ziggo zou hebben, krijg je met hetzelfde probleem te maken. 
 

bij kpn is het deels op te lossen als je de energiebesparing aan zet. Dan duurt het opstarten alleen wat langer.Â