Skip to main content

Goedendag 

Het lijkt wel een grap. Ik ontving de Philips tv  43 inch ( KPN black friday deal) prachtige tv bouwjaar okt. 2022. Maar ik snap deze samenwerking niet de kpn app kan niet op deze tv. Te idioot ! Als KPN  moet je zeggen ok wij nemen zoveel tv ‘s ah maar de KPN app moet er dan wel op. Echt zo stom dit 

 

Gr Laura 

KPN heeft kennelijk geleerd en levert nu wel de Android-TV versie. In plaats van de Saphi. 


Denk het. Ben ik een van de gelukkige. Kan dat kastje er ook af 😉🤣


Kan dat kastje er ook af 😉🤣

Dat zou ik niet doen, tenzij je echt genoegen wilt nemen met een mindere beeldkwaliteit.


Kan dat kastje er ook af 😉🤣

Dat zou ik niet doen, tenzij je echt genoegen wilt nemen met een mindere beeldkwaliteit.

@Tonny Mulch 

Of wat ik doe : Digitenne via het CI+-module

32 TV-zenders in een prima beeldkwaliteit.

Geen kastje meer nodig.  


Of wat ik doe : Digitenne via het CI+-module

32 TV-zenders in een prima beeldkwaliteit.

Geen kastje meer nodig.  

Maar geen mogelijkheid tot uitgesteld kijken en dat is voor velen toch echt een absolute must.

Ik zal alleen daarom al nooit Digitenne aanbevelen. 

Het is voor mij ook een afgeschreven dienst die last heeft van tanende abonnee aantallen en die waarschijnlijk als eerste het veld zal moeten ruimen.


En ik raad het juist iedereen altijd aan. En dat blijf ik doen omdat het geweldig werkt. 


Hoe krijg dat ding in hotel mode want ik moet em starten op hdmi1 en op tv.


Dat is niet nodig @Tonny Mulch . Hij hoort aan te gaan waarop je 'm uit zet. 

Dus als je 'm op hdmi 1 hebt met stand-by zetten dan gaat ie daar ook op aan.


En de afstand bediening wil volume niet doen. Dan ben ik er helemaal klaar met installatie. Samsung was makelijker..