Skip to main content

We hebben een Samsung tv met ontvanger hmb2260 met scart aansluiting waar een verloop inzit naar audio nlr en het gehoor apparaat van Phonak op aangesloten alleen krijgen wij geen geluid uit het gehoor apparaat. 

Kun je nog verduidelijken wat audio nlr inhoudt. Vooral die afkorting kan ik niet plaatsen. En dan zal ik niet de enige zijn. Dit is geen standaard situatie dus (zoveel mogelijk) gedetailleerde info is dan wel fijn.

Heb je al contact hierover met de leverancier van die apparatuur? (gehoorapparaat en audio ding)


Hoi @a steenpoorte. Welkom op het KPN Forum. Ook ik vraag mij af wat je precies bedoelt met “Audio nlr”. Ik heb even gegoogeld en kwam deze handleiding tegen. Bedoel je misschien een TV connector of een Toslink kabel?


Hoi @a steenpoorte. Welkom op het KPN Forum. Ook ik vraag mij af wat je precies bedoelt met “Audio nlr”. Ik heb even gegoogeld en kwam deze handleiding tegen. Bedoel je misschien een TV connector of een Toslink kabel?

We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga ervan uit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als dat niet het geval is, dan horen we dat graag van je!