Skip to main content

 Heb 4 TV ontvangers die echter allen met Netflix problemen geven, meestal geluid hele hoge pieptonen, niet om aan te horen! Ook soms stilstaand beeld. Test binnen Netflix geeft voldoende snelheid aan dus dat is niet het probleem. Bij KPN-XL geweest en gevraagd of de toch al oude TV ontvangers geruild kunnen worden tegen nieuwer model. Dat zou mogelijk moeten zijn via de website maar kan hierover niets vinden.

Dus hoe kan ik mijn TV-ontvangers van Motorola omruilen?

@Jan157 

Als je een Smart tv hebt, kan je Netflix ook kijken op de app van de Smart tv.

Zo kijken wij altijd de streamingdiensten.

Je hebt wel de ab van de tv nodig.

 

Welke KPN tv decoder heeft?

De oude Motorola 1853 kan je via de site omruilen of via 0800-0402 gratis.

Zie ook hier om het via de site om te ruilen.


Maar op de Motorola TV ontvangers is naar mijn weten helemal geen Netflix app beschikbaar dus kan ik niet echt volgen wat hier geschreven wordt.

Blijkbaar heeft @Jan157 geen Motorola maar een Arcadyan HMB2260, Arris 2952 of 5202 danwel een ZTE ZXV8001.


Welkom bij ons op het forum @Jan157, wat wjb zegt klopt inderdaad. Op de Motorola ontvangers is het niet mogelijk om Netflix te kijken, die app werkt daarop niet.

Als je een Motorola hebt kan je die omruilen met de link die Joop noemt. 

Zie ook hier om het via de site om te ruilen.

 

Als je een ander type ontvanger hebt, welke heb je dan precies? Motorola gaf hun ontvangers een typenummer mee met ‘VIP’, toen Arris dat onderdeel van Motorola overnam hebben ze die naamgeving gehandhaafd. Zou het kunnen zijn dat je een Arris hebt? Is de pieptoon alleen bij Netflix of ook bij andere apps?

 


Wel weer jammer dat @Jan157 niets meer van zich laat horen.😣

Gebeurd helaas wel heel erg vaak. 😣