Skip to main content

In het menu een stapje terug, werkt ondanks de software opnieuw installeren, nog steeds niet.

Het terug pijltje in het menu links boven werkt niet. Moet eerst naar tv kijken, daarna kan ik pas weer naar het menu. Na dit 2 a 3x gedaan te hebben, krijg ik verbindingsproblemen met de server.

Betreft een Arris VIP 2952 V2 ontvanger.

@Charless Dat is natuurlijk niet erg praktisch 😞 . Heb je het probleem weten te verhelpen? Heb je de iTV Ontvanger ook al eens helemaal teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Dat wil vaak wel eens helpen.


Software opnieuw geinstalleerd. Dan zullen de fabrieksinstellingen ook wel opnieuw ingesteld zijn.


Hallo Charless,

Druk je wel op het terug knopje op je afstandsbediening?

 


Natuurlijk, juist dat werkt niet meer in het nieuwe menu.


Alle menu updates ten spijt, na de laatste update dd 15-01-2021 werkt pijltje terug nog steeds niet!!!!!!!!

Dus nog steeds eerst naar100 % tv kijken, daarna kan ik via menu weer verder gaan.

Kan ik 10% korting op mijn maandabo krijgen, omdat dit nog steeds ontbreekt?? Jullie zadelen ons ook op met een traag werkend systeem gedurende jullie werkzaamheden. Schandalig om je klanten hiermee op te zadelen.!!!!!!!!!!


Klinkt als een defecte afstandsbediening. Via de site kan je een nieuwe afstandsbediening aanvragen.Â