Skip to main content
Beantwoord

Pijltje terug werkt niet.

• October 13, 2020
  • 6 reacties
  • 217 keer bekeken

In het menu een stapje terug, werkt ondanks de software opnieuw installeren, nog steeds niet.

Het terug pijltje in het menu links boven werkt niet. Moet eerst naar tv kijken, daarna kan ik pas weer naar het menu. Na dit 2 a 3x gedaan te hebben, krijg ik verbindingsproblemen met de server.

Betreft een Arris VIP 2952 V2 ontvanger.

Beste antwoord door Bart van KPN

Klinkt als een defecte afstandsbediening. Via de site kan je een nieuwe afstandsbediening aanvragen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Charless Dat is natuurlijk niet erg praktisch :-( . Heb je het probleem weten te verhelpen? Heb je de iTV Ontvanger ook al eens helemaal teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Dat wil vaak wel eens helpen.

• Auteur
  • Topper
  • October 21, 2020

Software opnieuw geinstalleerd. Dan zullen de fabrieksinstellingen ook wel opnieuw ingesteld zijn.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • October 21, 2020

Hallo Charless,

Druk je wel op het terug knopje op je afstandsbediening?

• Auteur
  • Topper
  • October 23, 2020

Natuurlijk, juist dat werkt niet meer in het nieuwe menu.

• Auteur
  • Topper
  • January 15, 2021

Alle menu updates ten spijt, na de laatste update dd 15-01-2021 werkt pijltje terug nog steeds niet!!!!!!!!

Dus nog steeds eerst naar100 % tv kijken, daarna kan ik via menu weer verder gaan.

Kan ik 10% korting op mijn maandabo krijgen, omdat dit nog steeds ontbreekt?? Jullie zadelen ons ook op met een traag werkend systeem gedurende jullie werkzaamheden. Schandalig om je klanten hiermee op te zadelen.!!!!!!!!!!

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2021

Klinkt als een defecte afstandsbediening. Via de site kan je een nieuwe afstandsbediening aanvragen.Â