Regelmatig moet ik opnieuw inloggen bij het opstarten van de TV-App. De PIN code wordt dan als niet correct aangemerkt terwijl ik 100% zeker de goede invoer. Als ik dan in Mijn KPN de code opnieuw (exact dezelfde) aanmaak start de App wel weer op met deze PIN code.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik los het op door de TV uit en aan te zetten, dan hoef ik soms niet mijn pincode opnieuw aan te maken. Ik hoop wel dat KPN dit probleem op gaat lossen, het is behoorlijk vervelend en steeds weer een frustratie..
Regelmatig moet ik opnieuw inloggen bij het opstarten van de TV-App. De PIN code wordt dan als niet correct aangemerkt terwijl ik 100% zeker de goede invoer. Als ik dan in Mijn KPN de code opnieuw (exact dezelfde) aanmaak start de App wel weer op met deze PIN code.
Om verwarring te voorkomen. Welke app hebben we het over? De itv app? En op wat voor apparaat heb je die geïnstalleerd? (telefoon tablet, besturingssysteem)
Ik bedoel de App op mijn Samsung smart TV. Een 50Q64A.
dit probleem heb ik ook op mijn tweede Samsung TV dat is een 43TU 7020.
Dat is merkwaardig. Dus jij moet eerst letterlijk je pincode weer aanpassen via MijnKPN? Is dit te reproduceren? Of is het volledige willekeur?
Inderdaad. PIN wordt pas weer geaccepteerd als ik deze wijzig (in dezelfde) in mijnKPN. Volledig willekeurig op beide tv’s. Niet te reproduceren. Verschijnt ineens bij het aanzetten van de tv. Ik sluit de App altijd netjes af voordat ik de tv uitschakel. Kan een paar weken duren maar in de afgelopen 3 maanden zeker 3 en 2 keer voortgekomen. 2 keer op de tv (43 inch) die ik minder gebruik.
Om 18:15 zien we een aantal login pogingen van je smarttv (die dus altijd zouden falen door de grote storing helaas...) en om 18:24 zien we je PIN reset en meteen daarna deed de app weer een poging en ging het inloggen weer goed. Met de oude PIN zonder reset had dat ook weer gekund, alleen dat kon je natuurlijk niet weten dat moment.
Verder is onze logging (bij wet) beperkt, dus we kunnen niet hetzelfde zo gedetailleerd tot weken terug kijken helaas. In wat we wel hebben, hebben we geen gefaalde login (verkeerde PIN o.i.d) pogingen gevonden in recente verleden. Dan hebben we een ander voorbeeld nodig om uit te zoeken.
Dit gold overigens voor iedere smarttv die in die periode opgestart werd, die werden allemaal uitgelogd. Ook bij mij thuis b.v, ik ervaarde precies hetzelfde privé.
Gebeurt het nogmaals, dan graag melden, exacte datum en tijdstip a.u.b. Want je gaf aan dat het vaker voorkwam, dan kan het natuurlijk een andere reden hebben (gehad). Maar die van afgelopen dinsdag 12 november is denk ik verklaard hiermee (voor anderen waarschijnlijk ook).
Verder heel vervelend natuurlijk die storing, die raakte helaas heel veel. Excuus voor deze hinder.
OK, dank voor de reactie. Dinsdag is dan duidelijk. Zodra ik het weer een keer constateer zal ik weer reageren met zoveel mogelijk details.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.