Skip to main content
Beantwoord

Pincode interactieve tv niet ontvangen bij nieuw abonnement

• September 14, 2021
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

deze week mijn nieuwe abonnement inclusief apparatuur ontvangen.
helaas nergens een email of sms met de pincode ontvangen. Wel abonneenummer.

De pincode reset tool blijft aangeven dat we niet op het KPN netwerk zitten, dus dat is geen optie.
hoe kan ik mijn pincode ontvangen?

Beste antwoord door Hanna_

Hoi @JCKatsman, fijn om te horen :grin:

na contact met de chat helpdesk vandaag alsnog de sms en email ontvangen 🙂 Het werkt nu

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • September 14, 2021

Als ik het goed heb onthouden is dat 0000 ( 4 keer nul).

Je moet zelf een pincode aanmaken, kan op de KPN tv decoder of via mijnKPN. www.kpn.com  Rechts boven zie je dan de link voor mijnKPN.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 14, 2021

Als ik het goed heb onthouden is dat 0000 ( 4 keer nul).

Je moet zelf een pincode aanmaken, kan op de KPN tv decoder of via mijnKPN. www.kpn.com  Rechts boven zie je dan de link voor mijnKPN.

bedankt, helaas is het geen 0000 en via mijn kpn kom ik uit op reset je pincode. 

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • September 15, 2021

Hoi @JCKatsman, welkom, 

Als het goed is heb je een aparte SMS en e-mail ontvangen met de pincode. Zou je voor mij jouw Spamfilter nog eens willen controleren? Als de pincode daar ook niet te vinden is vraag ik een nieuwe code voor je aan.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 15, 2021

na contact met de chat helpdesk vandaag alsnog de sms en email ontvangen :-) Het werkt nu

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 16, 2021

Hoi @JCKatsman, fijn om te horen :grin:

na contact met de chat helpdesk vandaag alsnog de sms en email ontvangen 🙂 Het werkt nu