Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem. Kennelijk levert kpn niet op de dag van levering en is dit een structureel probleem.

Het is vrijdagavond en ik wilde voor de buis ontspannen maar ergernis van vele telefoongesprekken met de klantenservice die verder niets hieraan kon doen en de tv die het niet doet, maakten er een hele andere soort avond van. 
mij heb nu ook totaal geen idee wanneer ik de pincode krijg ( of kan resetten). 
Een goed begin van een nieuw abonnement!

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Metis https://www.kpn.com/service/televisie/pincode-itv.htm


Bedankt. Ik had dat al geprobeerd. 
het probleem is dat het abonnement nog niet is verwerkt terwijl dit op vrijdag de 13e had moeten gebeuren. Hierdoor kan ik in feite niets.


Hi @Metis, welkom!

Om ons forum overzichtelijk te houden en je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je reacties aangemaakt. Ons forum is vooral van en voor klanten; we hebben hier veel gebruikers die andere bezoekers graag op weg helpen. Ik zie dat Dragons je al een tip gegeven had, maar dat je daarmee niet verder gekomen bent.

Ik begrijp ook dat je nieuwe abonnement afgelopen vrijdag de 13e aangepast is. Het kan daarna even duren voordat alles ook administratief gereed is. Heb je intussen nog geprobeerd om de pincode opnieuw in te stellen? Ik ben benieuwd of het nu goed gaat. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten.


Goede dag Alexandra,

 

Dank voor je bericht. 
 

Het is nu wel geregeld. Bedankt.