Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan geen nieuwe aanvragen via de servicetool. 

*admin: afgesplitst

Hi @Kaygieb, welkom!

Gewoonlijk kan je via de servicetool de pincode voor Interactieve TV resetten. Ik begrijp dat 't niet lukt, wat gebeurt er als je dit probeert? Let op, het is daarbij wel belangrijk dat je thuis via wifi of bekabeld internet verbonden bent. Hoe meer informatie je hier deelt, des te makkelijker het voor mij én andere forumbezoekers wordt om je te helpen :) 

Nog een extra tip, het is ook mogelijk om je pincode te wijzigen via het menu van de tv-ontvanger:

  1. Druk op MENU van je afstandsbediening
  2. Blader met de pijltjes toetsen op je afstandsbediening naar rInstellingen] en druk op OK
  3. Blader met de pijltjes naar rPincode] en kies voor wijzig
  4. Voer je huidige pincode in
  5. Kies vervolgens nieuwe pincode (de code moet uit vier cijfers bestaan)

Laat maar weten of je er uit gekomen bent!


Hi @Kaygieb, welkom!

Gewoonlijk kan je via de servicetool de pincode voor Interactieve TV resetten. Ik begrijp dat 't niet lukt, wat gebeurt er als je dit probeert? Let op, het is daarbij wel belangrijk dat je thuis via wifi of bekabeld internet verbonden bent. Hoe meer informatie je hier deelt, des te makkelijker het voor mij én andere forumbezoekers wordt om je te helpen :) 

Nog een extra tip, het is ook mogelijk om je pincode te wijzigen via het menu van de tv-ontvanger:

  1. Druk op MENU van je afstandsbediening
  2. Blader met de pijltjes toetsen op je afstandsbediening naar aInstellingen] en druk op OK
  3. Blader met de pijltjes naar aPincode] en kies voor wijzig
  4. Voer je huidige pincode in
  5. Kies vervolgens nieuwe pincode (de code moet uit vier cijfers bestaan)

Laat maar weten of je er uit gekomen bent!

Het is al gelukt. Ik had er geen gekregen bij de aanschaf van het pakket. Ik kon het tv kastje niet activeren. Servicetool lukte niet ook al was ik met de wifi verbonden. Met kpn gebeld en hebben het voor me gewijzigd. Alles werkt nu


@Kaygieb Fijn om te horen, dank voor het delen! Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.