Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb recent een tv en internet abbonement afgesloten bij KPN. In afwachting van mijn oversluiting, zou ik al wel gebruik kunnen maken van iTV. Helaas lijkt alles achter een kinderslot te zitten waar een pincode voor nodig is. Het uitzetten of wijzigen kan in de app alleen met de originele pincode. Deze heb ik niet, ik heb het kinderslot niet zelf geactiveerd en ook geen melding van KPN ontvangen wat deze pincode is. Kan iemand me hierbij helpen? Is er wellicht een default pincode die standaard ingesteld staat?

 

Alvast bedankt

 

Volgens mij kan er alleen van iTV gebruik gemaakt worden als het abonnement loopt. Eerder niet.

Wat bedoelt u met "uitzetten of wijzigen"? Welke functies exact zijn voor u niet beschikbaar? 


Ik kan nu al gebruik maken van iTV via de app. Ik krijg echter het kinderslot als ik iTV wil streamen naar de tv. Ik zou graag dit kinderslot wijzigen of uitzetten, maar daarvoor heb je dus de huidige kinderslot pincode nodig.

 

 


@maartenstaal5 Welkom op het forum. Ik kijk graag even wat de stand van zaken is dan. De pincode die je gebruikte voor het inloggen op de iTV Online APP werkt dan niet? 


Hoi Remco, fijn dank je wel. 

 

Volgens mij heb ik ook in te loggen op de iTV app, gewoon mijn gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt en dus geen pincode. Ik zou echt niet weten wat die moet zijn of waar ik die kan vinden.


Op moment van aanvragen krijg je direct een 4tal berichten van KPN. Daar zit de mail met die pincode tussen.

Ben je die kwijt kun je via MijnKPN een nieuwe maken. Of hier

KPNid heb je als het goed al, want in de itv app ben je nu blijkbaar ingelogd met je KPNid

Die pincode heb je straks ook nodig om je tv ontvanger te activeren 


Beste Dennis,

 

Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels inderdaad de e-mial gevonden met daarin de pincode. Ik heb deze denk ik over het hoofd gezien door de diverse emails die ik heb ontvangen. Ik ga het vandaag meteen uitproberen.

 

Nogmaals dank voor je hulp!


@maartenstaal5 Dan hoor ik graag wat je bevindingen zijn Maarten! 


Het werkt inderdaad met de pincode uit de email. 

Bedankt Dennis voor je hulp!


Dat is goed om te horen! Dan wens ik je een fijne avond en stuur gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen betekenen!