Skip to main content

Ik kom op de één of andere manier met geen mogelijkheid bij de tool om de pincode te wijzigen en ik word knettergek van het kinderslot. Graag zou ik het kinderslot verwijderd hebben. Help?! 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Beste @Sharon E 

Dit kun je wijzigen via de TV ontvanger ga naar instellingen

Laat je het even weten of het gelukt is?


Nee want ik heb de pincode niet en ik kan deze niet wijzigen omdat ik niet bij de tool kan omdat er gezegd wordt dat ik niet op mijn wifi zit


Goedemiddag @Sharon E, bedankt voor jouw bericht!

Indien het niet wil via de tv-ontvanger en je de pincode niet weet, dien je het op te vragen of te resetten. Via de servicetool werkt het niet begrijp ik. Heb je het ook geprobeerd via MijnKPN? 

Open de  MijnKPN app en log in met je KPN-ID of met de cijfercode die je hebt aangemaakt.
Klik op producten en selecteer Thuis.  
Kies de optie iTV pincode resetten en wijzigen

Op jouw adres kan ik helaas geen abonnement van KPN vinden, voor interactieve televisie. Dus ik kan het je niet nasturen. Mocht het via MijnKPN ook niet lukken, dan hoor ik het graag. Wil je dan jouw klantnummer even toevoegen en je adres controleren in je Forum profiel?


Ik heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen het is opgelost! 


Fijn om te lezen @Sharon E ! Kan je nog aangeven hoe je het voor elkaar hebt gekregen? Daar kunnen eventuele meelezers wat aan hebben in de toekomst!:wink:


Reageer