Skip to main content

Hallo,  Ik heb al 2 itv kastjes via KPN. Via internet een extra Itv kastje gekocht Nu wil ik deze aansluiten maar ik heb geen pincode. Nu kun je blijkbaar een pincode reset doen. Geldt deze nieuwe pincode voor alle 3 de kastjes ? Kan ik mijn kastje laten registreren bij Kpn voor 5,- per maand

Hallo @CHRITP,

Je geeft aan dat je een ontvanger via internet hebt gekocht.  Bedoel je daarmee dat je deze via marktplaats of iets dergelijks hebt gekocht?  In dat geval is de ontvanger onbruikbaar. 

Als je hem via MijnKPN hebt  aangevraagd en gehuurd, dien je de ontvanger te activeren met je abonnementsnummer en pincode. Als je code veranderd dan veranderd deze voor alle ontvangers. 


zeer dom om een decoder te kopen op marktplaats. Die decoder is eigendom van kpn  hij zal nooit gaan werken zonder van u geld 🤔


zeer dom om een decoder te kopen op marktplaats. Die decoder is eigendom van kpn  hij zal nooit gaan werken zonder van u geld 🤔

Het is nog niet zeker he of die daadwerkelijk daar gekocht is. Sommige mensen denken in MijnKPN ook een ontvanger '’gekocht'’ te hebben. Maar die wordt gehuurd.  Dus eerst maar is zeker weten. 😉


Hallo,  Ik heb al 2 itv kastjes via KPN. Via internet een extra Itv kastje gekocht Nu wil ik deze aansluiten maar ik heb geen pincode. Nu kun je blijkbaar een pincode reset doen. Geldt deze nieuwe pincode voor alle 3 de kastjes ? Kan ik mijn kastje laten registreren bij Kpn voor 5,- per maand

Hallo @CHRITP met een gekochte decoder kun je niets beginnen bij KPN, KPN geeft deze in bruikleen bij een abo.

 


Hoi @CHRITP, welkom bij ons op het forum. Ik ben net als de anderen ook benieuwd hoe je deze tv-ontvanger precies hebt gekocht, kan je dat ons vertellen? Had je 'm via MijnKPN geactiveerd en ontvangen, of heb je de ontvanger echt ergens gekocht?

Als je de ontvanger via MijnKPN hebt kan je deze activeren met het abonnementsnummer en de pincode, die kan je dan achterhalen via deze pagina: TV pincode kwijt?

Als je de ontvanger hebt gekocht werkt dat niet, dan staan er nog gegevens van de vorige eigenaar in en de ontvanger is daardoor voor jou onbruikbaar.