Skip to main content
Vraag

pincode resetten

• October 14, 2020
  • 9 reacties
  • 1424 keer bekeken

Ik ben niet thuis en wil toch mijn pincode resetten omdat ik deze kwijt ben. Hoe kan ik dit oplossen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 14, 2020

Inloggen op je mijn kpn account en bovenaan staat pincode wijzigen

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 14, 2020

Hoi Jimny, dit werkt alleen als je thuis bent verbonden met je netwerk. Ik ben enkele dagen niet thuis en de nieuwe tv ontvanger willen ze wel graag installeren, zonder pincode lukt dit niet.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 14, 2020

Via de iTv app kun je ook buitenshuis kijken , is dat een optie voor je

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2020

Dat lukt maar de rest van het gezin die thuis is willen ook graag tv kijken.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 15, 2020

En het gezin thuis kan niet zelf de pincode resetten?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2020

De nieuwe tv ontvanger moet geïnstalleerd worden en ik wil mijn kinderen niet mijn kpn id geven.

Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • October 21, 2020

Hoi @JaapN, thanks voor je berichtje. Wat @jimny zegt klopt. Je kunt de pincode inderdaad resetten via MijnKPN, echter sturen we je dan ook weer door naar de resetpagina op onze website. Je moet dus in alle gevallen verbonden zijn met het thuisnetwerk. Is het inmiddels gelukt om de pincode te resetten en de tv-ontvanger te installeren? Zo niet, dan kan ik ook even een poging doen voor jullie. In dat geval is het noodzakelijk dat je je gegevens invult in je profiel. Geef je een seintje als dat gebeurd is? 

Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • October 26, 2020

@JaapN Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 26, 2020

Dag Loes,

Excuses voor het late bericht. Het is inmiddels opgelost! Dank voor je reactie!

Mvrgr 

Jaap