Skip to main content

Ons lukt het niet. 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Wimenel, van harte welkom op ons forum. Om je goed te kunnen helpen en om het overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic voor je reactie aangemaakt. Ik begrijp dat het niet lukt om de pincode voor Interactieve TV opnieuw in te stellen, klopt dat?

Je kan via onze website jouw pincode voor Interactieve TV opnieuw instellen. Heb je het via die pagina geprobeerd? En zo ja, waar loop je precies vast? Hoe meer informatie je deelt, des te gemakkelijker het wordt om je ermee te helpen :)


We hebben beide geprobeerd via menu tv via mijn kpn. Gewijzigde code staat in mijn kpn maar bij gebruik blijft tv aangeven fouten pincode.  Ook eerst oude pin daarna nieuwe lukt ook niet.  We willen graag espn bij het pakket maar dat lukt niet via menu


@Wimenel Het kan soms eventjes duren voordat het wijzigen van de pincode helemaal verwerkt is. Hoe snel na het wijzigen heb je het geprobeerd? Je kunt overigens ook inloggen in MijnKPN, vervolgens via ‘Producten’ naar je pakket gaan, en daar kiezen voor ‘Extra opties wijzigen of toevoegen’. Lukt het daar om ESPN aan te zetten? 

Als het niet lukt of als je vragen hebt, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief klantnummer en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer - het laatste kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Dan kijk ik even met je mee.