Skip to main content
Beantwoord

Pincode resetten lukt niet

• April 25, 2022
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik kan niet resetten

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Mario bogers. Welkom op het KPN Forum! Je kunt je pincode resetten als je thuis met je internet verbonden bent op deze pagina. Heb je dat geprobeerd? Als dit niet lukt wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kan ik voor je uitzoeken of het mij lukt om jouw pincode te resetten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 26, 2022

Hoi @Mario bogers. Welkom op het KPN Forum! Je kunt je pincode resetten als je thuis met je internet verbonden bent op deze pagina. Heb je dat geprobeerd? Als dit niet lukt wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kan ik voor je uitzoeken of het mij lukt om jouw pincode te resetten. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het is gelukt om jouw pincode te resetten. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!