Skip to main content

Beste,

Ik probeer al een week mijn pincode te resetten via de online tool aangezien ik deze niet meer weet. Helaas krijg ik iedere keer de volgende melding:
 

Het lijkt erop dat de Reset pincode tool het even niet doet.

We hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega’s. Die gaan het zo snel mogelijk oplossen.

 

Ik zou graag mijn pincode gereset krijgen. Alvast bedankt.

Hoi @Timo_N, welkom op het forum. Wat gek dat de reset tool het niet doet. Is het inmiddels al wel gelukt via die weg of een andere weg?

Via de telefonische klantenservice (0800-0402) kan het ook als het nog niet gelukt is, en wij kunnen het ook via het forum voor je doen als je je forumprofiel volledig invult.


Het is inmiddels gelukt via de klantenservice 


@Jasper ik heb hetzelfde probleem. Zou je mijn pincode svp willen resetten? 


Hoi @Jozephwww, welkom bij ons op het forum. Dat kan, maar ik kan me ook voorstellen dat het inmiddels via een andere weg is gelukt. Is het nog nodig nu?


Hoi @Jozephwww, welkom bij ons op het forum. Dat kan, maar ik kan me ook voorstellen dat het inmiddels via een andere weg is gelukt. Is het nog nodig nu?

Hoi Jasper, het is nog niet via een andere weg gelukt. Dus graag! 


@Jasper kun je me hiermee ook helpen toevallig

Ik heb net een nieuwe router opgehaald maar de zwarte beugel om hem aan de muur op te hangen is kapot want er zit maar 1 lipje aan en kan hem nu dus niet ophangen

hoe kom ik aan een nieuwe??


@JanLasari ik heb jouw berichten afgesplitst en een eigen topic voor je aangemaakt. Je reageert in een topic over de pincode voor de tv, met een vraag over de Box 12. Dat heeft niets met elkaar te maken. Aanhaken bij een ander topic is prima, maar hou het wel bij hetzelfde onderwerp. Dan blijft het overzichtelijk.

 

@Jozephwww Ik heb de pincode voor je gereset, deze komt jouw kant op via sms en mail!