Skip to main content

Geprobeerd te resetten omdat ik mijn pincode kwijt ben. Via de tv en via de app heb al ik de gewenste code invoer 1e en 2e x  ter bevestiging en op de groene knop druk, wordt deze grijs en gebeurt er verder niets.

kan iemand daar naar kijken? Ik heb alle links die ik heb gevonden over dit onderwerp al geprobeerd en kom steeds bij hetzelfde scherm uit, en die doet dus niets.

Goedemorgen @Wilhelmina7, wat vervelend dat onze website je niet toestaat de pincode te resetten. Het snelste heb je dan alsnog een nieuwe pincode via de klantenservice. Je kunt mijn collega's bellen op het gratis nummer 0800-0402 of ​​door het starten van een chat via de website. Via beide opties kan een medewerker van KPN direct een nieuwe pincode voor je regelen. 

Uiteraard kan het ook via de weg van het forum, maar dit zal wel minder snel gaan. Vul dan jouw profiel in en geef even een seintje. 

Tevens geef ik intern door dat de pagina op onze website niet goed werkt. 



 


Beste Jeroen,

Inmiddels lijkt het toch gelukt te zijn. De volgende morgen werkte mijn nieuwe pincode toch.

Verder wil ik ook nog even vermelden dat ik videoland heb opgezegd omdat videoland telkens de boel plat legde. Vervolgens was ik dan steeds een paar uur bezig om het weer te laten werken.  Hier had ik dus ook de pincode voor nodig. 

Tegenwoordig regelmatig problemen met kpn. Ook wifi werkt steeds niet naar behoren. 

 


en een jaar later dus niks veranderd want ook hier ditzelfde probleem. de website laadt niet en kom geen steek verder.  verzoek dan ook om dit eens op te lossen

 

 


Werkt inderdaad nog steeds niet. Denk je even snel de nieuwe KPN TV+ Box te installeren...


bij mij werkt het ook niet. net een toevoeging tv gedaan bij mijn abonnement om voetbal te kijken dat over 1 uur begint.. had de keus tussen KPN tv of nl ziet wat mij 8.95 zou kosten..

toch maar voor KPN gekozen en via de app van mijn Sony tv (android) de KPN TV APP gedownload echter kom ik niet voorbij pincode scherm, oude pincode werkt niet resetten dus ook niet ..

vriendelijke KPN medewerker gaat mij vlak voor de wedstrijd terug bellen met een update..


Reageer