Skip to main content

Beste

 

Ik kom op de pagina, zowel via verschillende browsers als in de app “kies je tv-pincode”

“pincode interactieve TV”

Dan staat er vul een pincode in (4 hokjes)

daaronder staat herhaal je pincode(weer 4 hokjes)

dan staat er klik op “bevestigen” om je pincode aan te passen. ( blauwe balk met “Bevestigen”)

Als ik op die blauwe balk klik dan wordt ie grijs en ….

niks …dus er gebeurd verder helemaal niks.

Dit is het probleem. Is er iemand bij KPN die de pincode voor mij kan resetten en voorzien van een nieuwe pincode?

 

Hoi @FVI. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw pincode te resetten. Ik doe graag een poging om voor jou een nieuwe pincode aan te vragen, maar daar heb ik eerst wel een aantal gegevens voor nodig. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 


Hallo Vikash,

 

Ik heb mijn gegevens ingevuld


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe pincode gegenereerd en per sms en mail naar jou verzonden. Laat je mij weten of je hiermee bent geholpen?


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe pincode gegenereerd en per sms en mail naar jou verzonden. Laat je mij weten of je hiermee bent geholpen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je hiermee verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt hierin, dan hoor ik dat graag!


Excuses, maar de reset door jullie op afstand is goed gegaan inderdaad. Nog dank daarvoor 


@FVI Graag gedaan!😊