Skip to main content
Beantwoord

pincode voor de ITV instellen lukt niet. 2 keer geprobeerd maar als je dan op de bevestiging drukt blijft deze grijs. wie heeft een oplossing

• August 12, 2022
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

hulp bij het instellen van de pincode voor de ITV/ be bevestigingsknop werkt niet. Graag een reactie

Beste antwoord door joop2011

bedankt voor je reactie. Ik heb de pin nodig voor de ITV app

Ik ga ervan uit dat je een KPN tv abonnement hebt, anders is het niet mogelijk.

Kijk in MIJNKPN, daar kan je de gegevens vinden. 😉

P.S. het beeld via de KPN tv decoder is mooier dan via de KPN ITV app en op een nieuwe grote tv kan je het verschil zien. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • August 14, 2022

@Jaapb251 U kunt pas een pincode ingeven nadat u de aanmelding met het abonnementsnummer ( 14 cijfers) heeft bevestigd :

Je hebt een abonnementsnummer en een pincode nodig om in te loggen op de KPN Smart TV app op je tv.

Het abonnementsnummer (14 cijfers) voor Interactieve TV vind je in MijnKPN onder ‘Thuis’ > ‘Interactieve TV’ > ‘Abonnement’ > ‘Abonnementsnummer’.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 14, 2022

hulp bij het instellen van de pincode voor de ITV/ be bevestigingsknop werkt niet. Graag een reactie

Heeft u deze nodig voor de KPN tv decoder of voor de KPN ITV app op de televisie?

Zie ook @HansaanZet 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 14, 2022

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 14, 2022

Ik ga ervan uit dat je een KPN tv abonnement hebt, anders is het niet mogelijk.

Kijk in MIJNKPN, daar kan je de gegevens vinden. 😉

P.S. het beeld via de KPN tv decoder is mooier dan via de KPN ITV app en op een nieuwe grote tv kan je het verschil zien. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 14, 2022

Bedankt voor de oplossing. 😎