Skip to main content

Ik kan ook mn pin code niet resetten

vandaag ook naar 0800 0402 gebelt  maar die lukte t ook niet en gaf de schuld aan een storing..

vaag verhaal dus

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @JanLasari, welkom bij ons op het forum. Gek dat het resetten van de pincode niet lukte, wat voor storing of foutmelding kreeg je precies te zien? Had je deze pagina daarvoor gebruikt: TV pincode of abonnementsnummer kwijt?

Kan je ons meer vertellen zodat we met je mee kunnen denken?


Ik kom opnde page “kies je tv-pincode”

“pincode interactieve TV”

Dan staat er vul een pincode in (4 hokjes)

daaronder staat herhaal je pincode(weer 4 hokjes)

dan staat er klik oo “bevestigen@ om je pincode aan te passen. ( blauwe balk met “Bevestigen”)

Als ik op die blauwe balk klik dan wordt ie grijs en ….

niks …dus er gebeurd verder helemaal niks.

Nou dat is t probleem dus..

dus als jullie me een pincode kunnen geven is alles opgelost zou ik denken

 


In welke browser heb je dat geprobeerd, speelt het in meerdere verschillende browsers of gaat het wel goed in een andere?

De pincode kunnen wij, net als wachtwoorden, niet inzien i.v.m. privacy. Er staan ook geen gegevens in je profiel, dus ik kan je abonnement niet zien.


Ik heb t op de TV geprobeerd en via mn mobiel en ook via een pc in mn winkel maar helaas t lukt nergens.

****
is ons abo nummer


Lasari is mn shopnaam niet mn achternaam


Met alleen het abonnementsnummer kan ik niet zoeken, als je het forumprofiel volledig invult en daarna een seintje geeft kan ik er een blik op werpen.

Zet de gegevens niet openbaar in een reactie, i.v.m. privacy.


Volgens mij heb ik het benodigde ingevult


Ingevuld hoor.. hopelijk voldoende om me te kunnen helpen


Dank je voor het invullen @JanLasari. Ik heb de pincode voor je kunnen resetten en deze wordt automatisch naar je toe gemaild. Lukt het om die pincode te gebruiken?


Dankuu t is gelukt nu

Bedankt voor de nieuwe code


Graag gedaan @JanLasari. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂