Skip to main content

Beste Kpn,

Hoe het gekomen is weten we niet, maar stroomadapter van HMB 2260 Arcadyan is kapot. ( pinnentje binnenin is denken we afgebroken?

Zouden we een nieuwe kunnen krijgen? klantnummer; **********.

alvast bedankt. horen graag van jullie.

gr

R Veltman

Ā 

Goedemiddag beste Robhummer morgen even bellen met kpn gratis 0800 0402 dan komt het zeker weer goed šŸ˜‰


Beste Cornelis,

Ā 

ā€œkomt het zeker weer goedā€Ā  in welke zin dan? Dat het gratis is want dat zien we in sommige gevallen wel namelijk


Je hebt het op huurbasis, zolang KPN geen grove opzet kan aantonen is het altijd gratis, dus dat komt wel goed. Je kan ook je forum.profiel hier aanvullen, melden dat je dat (al) hebt gedaan en wachten tot er een moderator tijd heeft, duurt vaak een paar dagen, net waar je zin in hebt en hoeveel spoed je ermee hebt.


Hoi @robhummer. Wat vervelend dat het pinnetje van jouw stroomadapter is afgebroken. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice hierover of heb je mijn hulp nodig hierin?


Bedankt voor je reactie Vikash, nee, we hebben niet gebeld. zijn al verschillende keren aan het bellen geweest, maar wachttijd is heel lang. Maar misschien kunt u ons helpen? bvd gr Rob


Dat kan ik zeker. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Kantoorboekhandel Jacobs,Ā Groenestraat 169 inĀ Nijmegen) verstuurd. Morgen na 14.30 uur kan je het pakketje daar ophalen. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen.


Beste Vikash,

oh, lees je berichtje nu pas! sorry,Ā Ā Super fijn voor je snelle reactie. we gaan het maandag gelijk ophalen. bedankt voor de service!Ā šŸ‘šŸ»


@robhummerĀ Graag gedaan!šŸ˜Š