Skip to main content

Het lukt mij niet om plan serie opname in te stellen voor 3 op reis. Een enkele opname plannen lukt wel. Hoe kan dit? Groeten Frank

Ā 

Hallo @FEEKĀ 

Ik heb het even gecheckt, en bij mij werkt het wel. Heb je bij Geplande opnames gekeken of 3 op reis van de vorige seizoen er nog in staan? Verwijder die eerst, en zet dan 3 op reis van vanavond erop nieuw in. En misschien even de TV ontvanger achterop uitzetten, en daarna weer aanzetten.Ā 


Hi @FEEK. Ik heb hier net bericht over gekregen, en wat jij ervaart kan zeker kloppen. Er is wat verkeerd gegaan met de metadata (waarvan het serie-opnemen van afhankelijk is).Ā De seizoensnummering is gelijk aan het seizoen van vorig jaar waardoor het huidige seizoen als herhaling gemarkeerd wordt en dus niet wordt opgenomen in de serie. We zijn bezig met een oplossing, maar deze zal alleen van toepassing zijn op de nog uit te zenden afleveringen.


Hallo, ik heb alle oude opnameinstellingen verwijderd, zoals Dennis suggereerde. Ik zal het opnieuw proberen. Het resultaat zal ik hier melden. Dank voor het meedenken.

Als de metadata wordt aangepast zal het probleem helemaal opgelost zijn, vermoed ik.Ā 

Ā 

Groeten Frank


Hallo,

Ā 

Afgelopen zaterdag wederom geprobeerd om een serie opname te plannen van 3 op reis. Ondanks dat alle oude opnames zijn verwijderd, ook de reeks van geplande opnames, is het niet mogelijk om een serieopname te plannen van 3 op reis. Hopelijk wordt de metadata snel aangepast.

Ā 

Groeten Frank


Hallo @FEEK, goed dat je je weer meldt. Ik heb zojuist geprobeerd om de aflevering van dinsdag 3 december 22:50 uur op serieopname te zetten. Dat lukte prima, dus extra vervelend dat het bij jou nog niet lukt! Zou jij diezelfde aflevering, dinsdag 3 december 22:50 uur eens in willen stellen via je tv-ontvanger? En wil je mij laten weten of dat wel lukt en zo niet, of welke datum en tijdstip jij op ā€˜opname plannenā€™ gedrukt hebt? Dan geef ik dit door aan de collega's van de techniek.Ā 

Ā 

Wil je daarnaast ook jouw forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kunnen we met je meekijken.Ā 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, hopelijk is het alsnog gelukt! Mocht dat niet het geval zijn, laat het me gerust weten.Ā