Skip to main content

Hey allemaal,

 

Ik heb sinds een 2-3 weken ineens NAT Type 2 : Moderate in plaats van open.

 

Is er een manier hoe ik dit open kan zetten. Port Forwarding en UPNP staat al aan maar werkt. 

 

De PlayStation heeft een statisch IP adres. Zou het kunnen omdat ik recent een netwerk switch heb aangesloten i.v.m. meerder apparaten op hetzelfde outlet dat hij daarom de moderate pakt i.p.v. open?

 

 

 

NAT 2 werkt toch ook gewoon. Overigens haal ik het me niet in mijn hoofd om zelf een poort open te zetten voor een Playstation. Dat is helemaal niet nodig.


NAT 2 werkt toch ook gewoon. Overigens haal ik het me niet in mijn hoofd om zelf een poort open te zetten voor een Playstation. Dat is helemaal niet nodig.

Het werkt wel maar vind het vreemd dat het altijd Nat Type 2 open is geweest en nu ineens op Moderate staat.


NAT 2 werkt toch ook gewoon. Overigens haal ik het me niet in mijn hoofd om zelf een poort open te zetten voor een Playstation. Dat is helemaal niet nodig.

Het werkt wel maar vind het vreemd dat het altijd Nat Type 2 open is geweest en nu ineens op Moderate staat.

Heb ik vroeger ook wel eens gehad maar als het werkt dan werkt het ;-)

Hier staat alleen Upnp aan (en daar zijn de meningen ook over verdeeld op dit forum). Poorten zet ik niet open en een statisch ip-adres heb ik ook niet ingesteld. Works like a charme (maar dat kan ook aan de Fritz!Box liggen).