Hallo,
Ik merk dat meerdere mensen last hebben van een plop of tikkend geluid op de speakers bij het wisselen van zender.
Ook ik heb daar last van en moet zeggen dat dit zeer irritant is. Ben sinds kort in het bezit van een Dolby Atmos soundbar, en daarbij de instellingen op de KPN 4k Arris 5202 tv ontvanger op auto gezet, om van Dolby te kunnen genieten, maar helaas dan ontstaat juist dit probleem. Als ik deze instelling op stereo zet is deze plop of tik verdwenen maar dan heb je weer geen Dolby meer en daarvoor heb je juist deze prachtige soundbar aangeschaft.
Ik zou graag zien dat KPN per omgaande met een oplossing komt, !!
De soundbar is overigens aangesloten met een high speed 4k hdmi kabel (nieuw) op de eARC poort van de TV, en de eARC poort van de soundbar.
Helaas ben ik nu genoodzaakt om de instelling op stereo te zetten, en alleen Netflix te bekijken via het internet om Dolby Atmos te horen en dat werkt perfect.
Indien hier geen oplossing voor komt, denk ik er aan om mijn TV abonnement op te zeggen, en alleen met een internet abonnement door te gaan, of helemaal over te stappen naar een ander.
KPN doe hier wat aan, kreeg onlangs weer een email binnen, dat de abonnement kosten per 1 juli a.s. weer omhoog gaan, dan zou ik toch hopen dat de apparaten van KPN goed zijn werk doen.
Â
Met vr, groet
A.H. Berkhoff
Â
Â
Â