Skip to main content

Heb ik goed gelezen dat de kpn plus box met een nieuwer type afstandsbediening bedient gaat worden?

Heb ik goed gelezen dat de kpn plus box met een nieuwer type afstandsbediening bedient gaat worden?

Ja... nou ja, zo heel veel anders is die niet dan de vorige modellen. Waarom stelt u deze vraag?


De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Bedoel je ab voor senioren of? 


Er is een nieuwe afstandsbediening in ontwikkeling, maar is nog niet zover dat hij al uitgeleverd wordt @Hassie 


Er zit inderdaad een afstandsbediening aan te komen met minder knoppen. Deze is tegelijk met/naast de huidige te gebruiken. En dat moet ook, want met die 'beperkte’ kan niet alles, zo heb ik begrepen.

Bij de laatste update van de box zit al e.e.a. waardoor die afstandsbediening ondersteund wordt. Heel handig vind ik het even doorspoelen op 32 x als je ‘pijltje rechts’ op het kompas ingedrukt houdt.

Wanneer ie precies beschikbaar is is nog niet bekend. Zal de eerste 2 maanden vast nog niet zijn. Maar hij is nu echt onderweg.


Nick 83.

Vragen staat vrij toch?


Nick 83.

Vragen staat vrij toch?

Zeker. Daar vroeg ik u ook waarom u deze vraag stelt. Wat is de reden dat u dit wilt weten? Wat word u er wijzer van?

KPN heeft de afgelopen jaren bij de diverse tv ontvangers wel 4 of 5 verschillende afstandsbedieningen gehad. Misschien nog wel meer. Dat de TV+ Box ook een andere afstandsbediening heeft is dan niet zo vreemd toch? Dus waarom uw vraag hierover?


Reageer