Skip to main content

Lekker verlengen ze je KPN compleet abonnement..... Kan je niet meer wisselen van plus zenders naar Fox sport....waarom vertellen ze dit er niet bij.... Denk je korting te krijgen omdat je je abonnement verlengd.... Wordt je op een andere manier benadeeld..... Kunnen jullie hier niks mee ?

 

 

Nee, dat wisselen kan bij Hussel niet. Als je verlengt naar een nieuw abonnement, dan moet je er rekening mee houden dat alles wat je hebt, dat da weg valt. Dat hoort namelijk bij het oude abonnement, en dat word afgesloten. 


Op deze manier betaal je je eigen korting moet zelfs voor een extra ontvanger gaan betalen..... Denk tijd om een keer over te stappen ipv die zo genaamde aanbiedingen 


Hi @RonaldVreeman, Welkom op ons KPN Forum! Bedankt voor je topic. Hmmm… kom je een beetje van de koude kermis thuis. Mijn collega's hadden moeten benoemen dat de ‘KPN Compleet’ voordelen veranderen bij de omzetting van KPN Compleet naar KPN Hussel. 
Bij KPN Compleet had je recht op gratis Pluspakket of FOX Sports. Bij KPN Hussel krijg je 5 euro korting op een van de entertainmentpakketten. 
Kun je op dit moment niet het Pluspakket uit zetten en FOX Sports aan?  In dat geval kijk ik graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Op deze manier betaal je je eigen korting moet zelfs voor een extra ontvanger gaan betalen..... Denk tijd om een keer over te stappen ipv die zo genaamde aanbiedingen 

Hussel zit gewoon anders in elkaar. Een extra ontvanger heeft altijd al 5 euro gekost, daar is niets aan veranderd. Alleen bij uw oude pakket zat de tweede ontvanger al bij in gerekend. Met de bijbehorende prijs dus. Ik heb een pakket uit 2015 ofzo met 1 ontvanger, en moet ook gewoon 5 euro voor de tweede betalen. Niets bijzonders dus.

Maar FOX Sports is wel een dingetje. Als je daar gebruik van maakt, dan is het meestal niet interessant om over te stappen naar Hussel.


Kun je op dit moment niet het Pluspakket uit zetten en FoxSports aan?

Pluspakket eraf scheelt € 6,99. Maar FOX Sports is € 12,99 dacht ik? Dus je betaald dan effectief 6 euro meer.


Hi @RonaldVreeman, Welkom op ons KPN Forum! Bedankt voor je topic. Hmmm… kom je een beetje van de koude kermis thuis. Mijn collega's hadden moeten benoemen dat de ‘KPN Compleet’ voordelen veranderen bij de omzetting van KPN Compleet naar KPN Hussel. 
Bij KPN Compleet had je recht op gratis Pluspakket of FOX Sports. Bij KPN Hussel krijg je 5 euro korting op een van de entertainmentpakketten. 
Kun je op dit moment niet het Pluspakket uit zetten en FOX Sports aan?  In dat geval kijk ik graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Heb me gegevens ingevuld had de plus zenders nog gratis maar heb ze al uitgezet kijk ze nooit...  Als ik Fox wil hebben kost het me weer 6 euro in de maand extra....


Het klopt dat FOX Sports €6,99 euro kost, na aftrek van de Husselkorting. Zoals ik eerder aangaf verschilt Hussel van KPN Compleet. Je zit natuurlijk niet op dit nieuws te wachten, maar helaas kan ik het niet mooier maken dan dit. :speak_no_evil:


Jammer dit..... Slecht dat ze me hier niet over geïnformeerd hebben....  Ga zien wat ik ermee ga doen .. alle 3 de mobiele abonnementen lopen af of zijn al afgelopen.... Denk dat het toch tijd wordt om eens een andere aanbieder uit te zoeken.... Dank je voor je uitleg


Reageer