Skip to main content

plus+ pakket werkt 

als ik de rode knop indruk komt er te staan op de tv niet geschikt voor dit scherm.

na wat bellen en instructies na de kpn winkel (helmond) dat zit bij ons op de tv dan gaan we even kijken,

daar werkte die dus ook niet.

Hmmm aparte melding.

En welke ontvanger heb je?

Bedoel je het pluspakket met extra zenders?

Maak eens een foto van de melding en plaats die eens hier.


En welke ontvanger heb je?

Ik denk dat @mondi de TV+ Box bedoelt.

 

Dit issue staat niet in de lijst met bekende bevindingen, waarom niet?


Ah, dat maakt het duidelijk wjb.

Ik gebruik nooit 200 - 210 en dan rode knop. 

Ik ga altijd via menu (home) en dan films danwel series naar pluspakket on demand. 

Dat kan wel @mondi . 🙂


Ik gebruik nooit 200 - 210 en dan rode knop. 

Ik ga altijd via menu (home) en dan films danwel series naar pluspakket on demand. 

Laat onverlet dat die rode knop wel gewoon moet gaan werken want er zijn waarschijnlijk legio abonnees die daar gewend aan zijn en het ook een prettige manier vinden om het on demand deel van het pluspakket te openen.


En welke ontvanger heb je?

Ik denk dat @mondi de TV+ Box bedoelt.

 

Dit issue staat niet in de lijst met bekende bevindingen, waarom niet?

Ik vermoed dat je deductie klopt, @wjb .   Ik ga even met wat andere moderators om tafel wat we nou precies wél en niet in dat overzicht willen hebben. Kom ik op terug. 

@mondi Als jij dit inderdaad voor de TV+ probeert, werkt dat nog niet. Mijn tip is ook om de product updates pagina in de gaten te houden. Daar geven we informatie over wat er in de nieuwe updates allemaal bij komt qua functionaliteit. 

https://forum.kpn.com/product-updates

 


En welke ontvanger heb je?

Ik denk dat @mondi de TV+ Box bedoelt.

 

Dit issue staat niet in de lijst met bekende bevindingen, waarom niet?

Ik vermoed dat je deductie klopt, @wjb .   Ik ga even met wat andere moderators om tafel wat we nou precies wél en niet in dat overzicht willen hebben. Kom ik op terug. 

@mondi Als jij dit inderdaad voor de TV+ probeert, werkt dat nog niet. Mijn tip is ook om de product updates pagina in de gaten te houden. Daar geven we informatie over wat er in de nieuwe updates allemaal bij komt qua functionaliteit. 

https://forum.kpn.com/product-updates

 

Zou wel fijn zijn als het wel gaat werken inderdaad want het staat zelfs op scherm druk op rode knop.

EN bij oude ontvangers werkt dat wel de Arris5202.

Me zoontje zei al papa ik heb ook een fout gevonden rode knopje werkt niet.

In test hadden we deze ook aangekaart en toen was hij onder de aandacht maar nu niet meer