Skip to main content

Gisteren is mij  nieuwe abonnement in gegaan en heb mijn nieuwe digitale tv ontvangers geïnstalleerd.

Bij mijn zenderpakketten mis ik nu mijn het pluspakket,

Als ik die dan toe wil voegen lukt dat niet.

Komt dat doordat ik een nieuwe abonnement  heb en moet ik nu een maand wachten.

Groet Jhon van gils.

Hallo @Jhon van gils,

Als het goed is hoef je daar geen maand op te wachten en moet het gewoon mogelijk zijn dit aanvullende pakket toe te voegen. Lukt het via MijnKPN ook niet? Je vind het onder Producten → Thuis → Extra opties toevoegen of wijzigen → Televisie. 
Krijg je op de ontvanger ook een foutcode of iets dergelijks? 


Nee krijg geen foutcode.

Als ik pluspakket toevoegd zeg ie wijzigen niet mogelijk.


Hallo @Jhon van gils,

Durf het zo niet te zeggen, maar het lijkt er op dat er nog een order loopt die niet volledig is afgerond. Dan is het maken van nieuwe wijzigingen voorlopig niet mogelijk.  Je kan altijd even bellen met 0800-0402 (snelste manier voor nu) om te vragen welke order nog openstaat waardoor deze wijziging niet lukt. 


@Jhon van gils Is het nog gelukt met het aanzetten van het Pluspakket? Soms is het inderdaad een openstaande order die een nieuwe aanvraag kan blokkeren. Ik loop dat anders graag nog even voor je na! Zou je dan jouw profiel verder kunnen aanvullen en mij een seintje kunnen geven wanneer je dat gedaan hebt?


Goedenavond Remco.

Heb gisteren nog telefonisch contact gehad, maar de medewekster kwam er ook niet helemaal uit.

Heb gezegd dat ik het nog een paar dagen zou aankijken en als het nog niet gelukt was later nog even contact met kpn op zou nemen.

Vanochtend gekeken en het is gelukt.

Bij deze bedankt voor de info .

Groeten en een fijne avond,

Jhon van Gils.


Dat zijn goede berichten! Ik wens je ook een fijne avond en post gerust nog even een topic als we iets voor je kunnen doen!


Ik heb hetzelfde probleem. Contact gehad met KPN . Geven aan dat het een storing is die pas opgepakt wordt als meerdere mensen deze storing hebben.  Hoezo klantgericht??.. Nu 3 dagen geleden.

 

 


Reageer