Skip to main content

Wat een teleurstelling. Ondanks het coronavirus, is het Pluspakket de laatste maand niet of nauwelijks uitgebreid. Wat is hiervan de reden? 

Beste @AbramMuller 

Wat bedoel je precies met uitbreiding, qua zenders of films en series?

Op deze topic kun je alles lezen over het Pluspakket.


iedere maand worden er gewoonlijk films toegevoegd, de laatste 4 weken alleen wat series en documentaires, geen nieuwe films.


Dat viel mij ook al op, maar dan wordt er gezegd dat er wel nieuwe films op staan.  Heb dus niet de enige die het opvalt


Toevoegen en weghalen gaat gedurende de maand overigens. Het is niet per se begin of eind van de maand.

Er worden inderdaad de laatste tijd niet heel veel films toegevoegd. Dat heeft mijns inziens als reden: de filmstudio’s hebben nu bijna allemaal hun eigen diensten en stellen het dus veel minder/niet aan derden/onafhankelijken beschikbaar. Heel jammer maar het is niet anders.

In dit topic kun je lezen wat er afgelopen maand bij is gekomen en wat er komende maand af gaat:

Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN


Dan heeft het Pluspakket voor mij verder geen nut, want ik heb het niet om het uitgebreidere zenderaanbod, maar om de films en series die er met regelmaat werden geplaatst door KPN, maar sinds 4, 5 weken dus helemaal niets meer. Jammer, want uit het antwoord van PeterG maak ik op dat er ook in de toekomst geen films meer zullen worden toegevoegd.


Qua  films komt er de komende tijd inderdaad niet veel bij. Als je het Pluspakket voornamelijk voor de films en series hebt snap ik dat je dit jammer vindt. Misschien is het Film 1 pakket dan een idee? Daar is nu een actie mee dat het de eerste 6 maanden €4,99 kost en op die zenders heb je alleen maar films. Daar zit ook een On Demand pakket aan vast waarmee je ook films kunt kijken, dus wellicht past dit pakket dan beter bij je. :slight_smile:


Reageer