Skip to main content

Beste,

 

Ik stel deze vraag namens mijn moeder. Zij heeft in haar abonnement het Pluspakket zitten. Echter blijkt dit regelmatig te verdwijnen. Wat kunnen wij hier tegen doen?

 

Ik hoor graag van u!

 

Groet,

Ramsaran

Wat gek. Kan je moeder dan ineens de betreffende zenders (zie lijst onder toon inhoud) niet meer kiezen? Of hoe moet ik dat zien?

36 Eurosport 2 HD

…KINDER
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Boomerang HD BG
57 Baby TV
59 RTL Telekids HD BG/T*

…DIVERSEN
71 Comedy central extra BG/T*
73 RTL Lounge HD BG/T*
74 RTL Crime HD  BG/T*
76 NPO 1 extra
77 OUT TV HD
78 Family 7 HD (religieuze televisie)
81 NPO Politiek BG/T

83 Discovery Science HD BG
84 Discovery World (4:3 letterbox !!) BG
85 Animal Planet 24 HD BG
87 Nat Geo Wild HD BG
88 NPO 2 extra BG/T
89 ONS (16:9) BG

…MUZIEK
109 Revolt TV HD BG/T (R & B / Hiphop)
110 MTV Music 24 (16:9 sinds 29-1-’19, non stop clips) BG
111 Slam! TV
112 Oranje tv
113 192tv BG
114 100 procent NL
115 Stingray Classica HD (vh. Brava)

202 Pluspakket on demand aanbod

 


Wat gek. Kan je moeder dan ineens de betreffende zenders (zie lijst onder toon inhoud) niet meer kiezen? Of hoe moet ik dat zien?

36 Eurosport 2 HD

…KINDER
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Boomerang HD BG
57 Baby TV
59 RTL Telekids HD BG/T*

…DIVERSEN
71 Comedy central extra BG/T*
73 RTL Lounge HD BG/T*
74 RTL Crime HD  BG/T*
76 NPO 1 extra
77 OUT TV HD
78 Family 7 HD (religieuze televisie)
81 NPO Politiek BG/T

83 Discovery Science HD BG
84 Discovery World (4:3 letterbox !!) BG
85 Animal Planet 24 HD BG
87 Nat Geo Wild HD BG
88 NPO 2 extra BG/T
89 ONS (16:9) BG

…MUZIEK
109 Revolt TV HD BG/T (R & B / Hiphop)
110 MTV Music 24 (16:9 sinds 29-1-’19, non stop clips) BG
111 Slam! TV
112 Oranje tv
113 192tv BG
114 100 procent NL
115 Stingray Classica HD (vh. Brava)

202 Pluspakket on demand aanbod

 

Hoi Peter,

 

Bedankt voor je snelle reactie. Zoals ik begrepen heb is werken sommige zenders het niet. Bijvoorbeeld zender 73 schijnt een andere zender te zijn dan hierboven staat vermeld.

 

Het voornaamste gaat over de On-Demand functie, daar verdwijnt de optie van pluspakket zo nu dan.


Heel apart. We hebben er hier helemaal geen andere meldingen van. Ik houd het dan toch op bedieningsproblemen.


Vreemd inderdaad, ook ik heb geen problemen met het pluspakket.


Hi @Justarish Welkom hier! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je vraag. 
Wat gek! Als het pakket verdwenen is en de tv-ontvanger wordt opnieuw aangezet, komt het pakket dan weer in beeld of niet? 
Is het pakket nog wel zichtbaar in de MijnKPN of moet ze het pakket opnieuw bestellen om er weer gebruik van te kunnen maken? 

Ik ben benieuwd en hoor graag van je! We duiken er graag voor je in. :blush:


Hi @Justarish Welkom hier! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je vraag. 
Wat gek! Als het pakket verdwenen is en de tv-ontvanger wordt opnieuw aangezet, komt het pakket dan weer in beeld of niet? 
Is het pakket nog wel zichtbaar in de MijnKPN of moet ze het pakket opnieuw bestellen om er weer gebruik van te kunnen maken? 

Ik ben benieuwd en hoor graag van je! We duiken er graag voor je in. :blush:

Hi @Lisa!

 

Ze heeft de tv-ontvanger paar keer aan en uit gezet maar tevergeefs! Wij kunnen inloggegevens voor MijnKPN niet vinden. Ik had hier een tijdje geleden ook over gebeld, toen moest alles reset worden, toen zagen wij het wel weer. Maar nu is het weer verdwenen.

 

Fijn als jullie ons kunnen helpen!


We vinden links om of rechts om vast wel een oplossing. Kun je haar gegevens toevoegen aan jouw profiel? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende. 
Ik kijk even (met de handen op de rug :wink: ) of het pakket goed geactiveerd staat. 
Laat in een reactie weten als je het profiel hebt ingevuld, dan kijk ik meteen even mee. 


We vinden links om of rechts om vast wel een oplossing. Kun je haar gegevens toevoegen aan jouw profiel? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende. 
Ik kijk even (met de handen op de rug :wink: ) of het pakket goed geactiveerd staat. 
Laat in een reactie weten als je het profiel hebt ingevuld, dan kijk ik meteen even mee. 

Top! Staat erin 😉!


@Justarish Bedankt! Je moeder heeft op dit moment NIET het pluspakket. Wel heeft zij het Hindi pakket aan staan. 
Het pluspakket is bij de overstap naar een Hussel abonnement niet aangezet. Dat is de reden dat zij nu geen pluspakket ziet staan. 
Het pluspakket was voorheen gratis i.v.m. KPN compleet. Bij Hussel is dit niet meer gratis. 
Je kunt het Pluspakket bestellen via haar MijnKPN account of (aangezien jullie de gegevens kwijt zijn) telefonische bestellen bij een collega (0800-0402 GRATIS).
De klantenservice zet het Pluspakket dan voor haar aan. In verband met de verificatie is het niet mogelijk het Pluspakket via het Forum te bestellen. 


Ik heb helaas geen reactie meer van je ontvangen, dus ik ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mochten we nu of in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden! 


Reageer