Skip to main content

Is er in het Pluspakket een mogelijkheid om een favorieten- of mijn-lijst te maken, waar ik een lijst van filmtitels kan verzamelen die ik aan het kijken ben of van plan ben te kijken? Bijvoorbeeld bij NPO Start, Netflix, Disney+ kan je bij elke film aangeven of je deze op een zogenaamde Mijn Lijst wilt laten verzamelen.

Dit is niet mogelijk, maar wel een goede tip die meegenomen kan worden in een toekomstige update ( @Erik_ ).

Ik ben mogelijk een pietsie ouderwets maar ik schrijf, eigenlijk zonder erbij na te denken :kissing_closed_eyes: , op een papiertje waar ik mee bezig ben. Hoewel ik het bij Netflix en Youtube wel gebruik….


Dit is niet mogelijk, maar wel een goede tip die meegenomen kan worden in een toekomstige update ( @Erik_ ).

Ik ben mogelijk een pietsie ouderwets maar ik schrijf, eigenlijk zonder erbij na te denken :kissing_closed_eyes: , op een papiertje waar ik mee bezig ben. Hoewel ik het bij Netflix en Youtube wel gebruik….

 

Beste @PeterG 

Las net bij update dat de kans heel erg klein is dat dit verzoek wordt opgenomen.

Maar op zich je went snel aan nummers van de zenders.

 

@HolyMoly 

TV zenders is iets heel anders dan series of films bij Disney+ of Netflix (dat zijn namelijk geen zenders, maar streaming diensten). 


@joop 2011 "TV zenders is iets heel anders dan series of films bij Disney+ of Netflix (dat zijn namelijk geen zenders, maar streaming diensten).”

 

Ik had het ook niet voer TV-zenders, maar over de films die onder Plus Pakket zijn opgeslagen. In dat opzichte vergelijk ik de functionaliteiten, voor deze opgeslagen films onder het Plus Pakket die op basis van streaming worden bekeken, met die van Disney+, Netflix, NPO Start.


@joop 2011 "TV zenders is iets heel anders dan series of films bij Disney+ of Netflix (dat zijn namelijk geen zenders, maar streaming diensten).”

 

Ik had het ook niet voer TV-zenders, maar over de films die onder Plus Pakket zijn opgeslagen. In dat opzichte vergelijk ik de functionaliteiten, voor deze opgeslagen films onder het Plus Pakket die op basis van streaming worden bekeken, met die van Disney+, Netflix, NPO Start.

 

Via de zoekoptie kan je een film of serie zoeken.

Helaas kan je geen voorkeurlijst maken.

 

Misschien iets voor de wensenlijst, zie hier. 


Hoi @HolyMoly! Begrijpelijke wens, ik vind de Mijn Lijst functie op Netflix ook echt een uitkomst, anders zou ik een hoop series vergeten zijn nadat ze niet meer in het hoofdscherm te vinden waren. 

Dit is niet mogelijk, maar wel een goede tip die meegenomen kan worden in een toekomstige update ( @Erik_ ).

Ik ben mogelijk een pietsie ouderwets maar ik schrijf, eigenlijk zonder erbij na te denken :kissing_closed_eyes: , op een papiertje waar ik mee bezig ben. Hoewel ik het bij Netflix en Youtube wel gebruik….

Wellicht dat Erik de tip door kan geven, maar tot die tijd kun je zoals Peter met een papiertje werken. Ik heb Google ook even geraadpleegd en gevonden dat er ook een hoop apps zijn waarin je series bij kunt houden. Dit artikel raadt er een hoop aan. Niet hetzelfde als de functionaliteit in je ontvanger hebben, maar toch prettig om ergens een overzicht te hebben en een lijst met series/films die je nog wilt zien. 🙂


Is er in het Pluspakket een mogelijkheid om een favorieten- of mijn-lijst te maken, waar ik een lijst van filmtitels kan verzamelen die ik aan het kijken ben of van plan ben te kijken? Bijvoorbeeld bij NPO Start, Netflix, Disney+ kan je bij elke film aangeven of je deze op een zogenaamde Mijn Lijst wilt laten verzamelen.

Ja, is voor mij ook wel een dingetje. Ik mis hier ook mijn kijklijst. Zou leuk zijn dat KPN hier wat mee doet.