Skip to main content
Beantwoord

Pluspakket geactiveerd, maar Opnemen pakket en ontvangers zijn verdwenen

• April 7, 2021
  • 3 reacties
  • 15 keer bekeken

na activeren plus pakket zijnverwijderd pnemen en mijn basis ontvanges  digitenne

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @roegies, welkom! Wat balen dit zeg :-(. Hoe is het pluspakket geactiveerd? Heb je dit zelf gedaan of is dit voor je geregeld? Je kunt zowel het Opnemen Pakket als de Digitenne ontvangers zelf weer aanvinken in MijnKPN. Ik verwacht dan wel dat je nieuwe ontvangers toe gestuurd gaat krijgen. Mocht je willen dat ik met je meekijk wat er precies gebeurd is, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Je kunt ook altijd even bellen (0800-0402), dan krijg je een collega aan de lijn. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 7, 2021

plus pakket geactiveerd doch  mijn gratis producten zijnverwijderd

Admin: reactie verplaatst naar eigen topic

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 7, 2021

bij activeren plus pakket voor thuis blijvers zijn mijn gratis pakketten verwijderd zoals opnemen en digitenne ontvangers.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @roegies, welkom! Wat balen dit zeg :-(. Hoe is het pluspakket geactiveerd? Heb je dit zelf gedaan of is dit voor je geregeld? Je kunt zowel het Opnemen Pakket als de Digitenne ontvangers zelf weer aanvinken in MijnKPN. Ik verwacht dan wel dat je nieuwe ontvangers toe gestuurd gaat krijgen. Mocht je willen dat ik met je meekijk wat er precies gebeurd is, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Je kunt ook altijd even bellen (0800-0402), dan krijg je een collega aan de lijn.