Skip to main content

ik betaal via kpn voor mijn pluspakket en moet nu weer opnieuw abonneren. Hoe zit dat. Ik kan het nu niet gebruiken

Hoi @Ykl59 en dank voor jouw bericht!

Ik zie dat je je forumprofiel al voor een groot gedeelte hebt ingevuld alleen mis ik het huisnummer nog. Als je die nog toe kunt voegen dan kan ik je gegevens er meteen even bij pakken 🙂 Kun je een seintje geven zodra je ook nog je huisnummer hebt toegevoegd aan je profiel? Alvast bedankt!


gedaan


gedaan

Dankjewel @Ykl59 :)|
Ik ben meteen voor je gaan kijken en het Pluspakket staat momenteel actief en hier betaal je niks voor! Je gaf in je eerste bericht aan dat je er geen gebruik van kon maken; wat krijg je dan precies te zien als je naar een zender van het Pluspakket gaat? Het zou namelijk gewoon moeten werken.


Met behulp van @Maja_ heb ik ook op de back-end naar jouw account gekeken @Ykl59 en dat staat allemaal goed. Dus ik zie technisch niets mis met jouw account. Je zou het Plus Pakket gewoon moeten kunnen gebruiken.


Met behulp van @Maja_ heb ik ook op de back-end naar jouw account gekeken @Ykl59 en dat staat allemaal goed. Dus ik zie technisch niets mis met jouw account. Je zou het Plus Pakket gewoon moeten kunnen gebruiken.

Bedankt voor het dubbel checken @Jeroen-bart Engelen! :)Â