Skip to main content
Beantwoord

Pluspakket is gratis volgens de website, maar het wordt wel in rekening gebracht

• 26 september 2022
  • 5 reacties
  • 275 keer bekeken

Op de website van kpn staat dat dit pakket gratis is (plus pakket) echter ik krijg een bevestiging van het nieuwe maandtarief en hier wordt vervolgens 6,99 extra voor berekend. KPN hoe zit dit……………?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Reinier Loozekoot ,

Heb je ook een mobiel abonnement bij KPN? 

Dan kun je je aanmelden voor de diverse voordelen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Op de factuur wordt het pluspakket weer gecrediteerd.  

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Beste @Reinier Loozekoot,

Het is alleen gratis als je alles van KPN hebt: 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12974 reacties
  • 26 september 2022

En zover ik weet moet je ook KPN hussel hebben.

En via MIJNKPN hebben aangemeld (dacht ik).

Ik heb het inderdaad gratis.

Staat wel op de factuur, maar iets verderop staat korting en totaal is het dan € 0,00 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36693 reacties
  • Antwoord
  • 26 september 2022

Hallo @Reinier Loozekoot ,

Heb je ook een mobiel abonnement bij KPN? 

Dan kun je je aanmelden voor de diverse voordelen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Op de factuur wordt het pluspakket weer gecrediteerd.  

• Topper
  • 20 reacties
  • 12 oktober 2022

Vandaag bij KPN winkel geweest nog een extra mobiel abonnement afgesloten en nu blijkt bij ontvangst van alle stukken dat de korting op pluspakket is vervallen. Dit is niet besproken. Nu alles via KPN en korting  vervalt. Heel vreemd

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @M.B.E., als de korting is komen te vervallen kun je die met de stappen die Noordzee hierboven noemt de korting weer aanzetten.

Als het daarmee niet lukt kun je hierover een nieuw topic aanmaken of telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op 0800-0402