Skip to main content
Beantwoord

Pluspakket is ineens verdwenen per vandaag

• April 14, 2026
  • 28 reacties
  • 2067 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Jammer dat de nieuwe zenders niet helemaal naar je smaak zijn, ​@Desdemona. Maar je doet wel goede suggesties wat betreft nieuwe zenders die in de toekomst toegevoegd kunnen worden. Je kunt je wens ook kenbaar maken in het topic waar zulke wensen verzameld worden. Daar lezen wij (KPN) ook mee en zien we hoeveel mensen specifieke zenders graag toegevoegd zien. 

​@Arjan van KPN "Daar lezen wij (KPN) ook mee en zien we hoeveel mensen specifieke zenders graag toegevoegd zien. ". En vervolgens doet KPN er nooit iets mee. 

Welke zenders heeft KPN de afgelopen jaren toegevoegd naar aanleiding van het vermelden van de zender in dit topic? 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dat heb je al vaker gevraagd ​@Gertjan Woudenberg 😉 En daar hebben we ook al eens antwoord op gegeven, Dat heb ik nu niet paraat, maar er zijn wel degelijk zenders toegevoegd waarbij signalen van klanten de doorslag hebben gegeven. 

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Dat heb je al vaker gevraagd ​@Gertjan Woudenberg 😉 En daar hebben we ook al eens antwoord op gegeven, Dat heb ik nu niet paraat, maar er zijn wel degelijk zenders toegevoegd waarbij signalen van klanten de doorslag hebben gegeven. 

​@Arjan van KPN Mijn standpunt blijft dat er slecht naar klanten geluisterd wordt door KPN. Om welke van de onderstaande recent aan het pluspakket toegevoegde zenders is door klanten regelmatig gevraagd?

• Fight Sports
  • Moonbug
  • Frame Movies & Series
  • Dog & Cat TV
  • Climax

Wijs maar aan waar in het topic voor zenderwensen om deze zenders gevraagd is? Waarom werden deze zenders toegevoegd en niet veel gevraagde zenders als TV5, Rai1 en BBC en BBC4? Niemand heeft ooit om Mediaset gevraagd en toch voegt KPN deze zender toe. 

Dus ga mij nu niet terecht wijzen maar kijk naar je werkgever die niet moet doen alsof naar klanten geluisterd wordt.Â