Skip to main content

Goedendag beste medewerker/ moderator,

 

Er was mij verzocht door jullie collega om rond deze datum contact opnemen met kpn.

Het pluspakket zou rond 18 mei 2020 verwijdert zijn door een forum kpn moderator.

maar nu zag ik op 1 juni 2020 dat, ik nog steeds het pluspakket heb.

Dus ik heb op 1 juni 2020 gebeld met ene Koen van Kpn. 
Hij heeft hiernaar gekeken in overleg met een andere afdeling en gezien dat het inderdaad verwijdert was en daarna weer was toegevoegd op miraculeuze wijze. Het zou door het systeem zelf zijn gebeurt ofzoiets.

Hij verzocht mij op advies van die andere afdeling om dus contact op te nemen rond deze datum zodat jullie het kunnen verwijderen en een creditfactuur kunnen aanmaken voor 1 maand pluspakket! (18 mei tot 18 juni 2020).

zodat ik dit bedrag terug gestort krijg.

Want het pluspakket had er niet meer  in moeten zitten vanaf 18 mei 2020.

Deze collega had hier ook een aantekening van gemaakt in jullie systeem.

ik probeerde jullie te bellen net maar,  ik hoorde op de lijn dat jullie ivm een storing niet bereikbaar zijn.

Dus dan hoop ik dat het op deze manier goed komt.

ik hoor het graag

 

grt.

 

 

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedendag beste medewerker/ moderator,

 

Er was mij verzocht door jullie collega om rond deze datum contact opnemen met kpn.

Het pluspakket had eigenlijk gestopt moeten zijn eind mei 2020. Omdat het gratis zat bij mijn compleetpakket icm simonly mobiele abonnement. (En deze heb ik opgezegd op 30 april 2020 en dan de maand opzegtermijn  zou het eind mei stoppen. 
spotify is netje gestopt alleen het pluspakket niet! Vervolgens heb ik een abonnementswijziging doorgegeven op op 18 mei 2020 en was het pluspakket verwijdert door kpn medewerker.

ik heb hier ook bewijs van!

maar nu zag ik op 1 juni 2020 dat, ik nog steeds het pluspakket heb.

Dus ik heb op 1 juni 2020 gebeld met ene Koen van Kpn. 
Hij heeft hiernaar gekeken in overleg met een andere afdeling en gezien dat het inderdaad verwijdert was en daarna weer was toegevoegd op miraculeuze wijze. Het zou door het systeem zelf zijn gebeurt ofzoiets.

Hij verzocht mij op advies van die andere afdeling om dus contact op te nemen rond deze datum zodat jullie het kunnen verwijderen en een creditfactuur kunnen aanmaken!!!

zodat ik dit bedrag terug gestort krijg.

Want het pluspakket had er niet meer  in moeten zitten.

Deze collega had hier ook een aantekening van gemaakt in jullie systeem.

ik probeerde jullie gisteren te bellen maar,  ik hoorde op de lijn dat jullie ivm een storing niet bereikbaar waren. Vanmorgen was het ook nogal druk op de lijn.

Dus dan hoop ik dat het op deze manier goed komt.

ik begrijp dat jullie het druk hebben, maar ik hoop dat dit vandaag op tijd opgelost kan worden. Want het pluspakket zit er nog steeds bij en ik ga hier niet voor betalen.

ik hoor het graag

 

grt.

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic hierover


Goedemorgen @Beauwee, welkom op het forum! 
We zijn inmiddels een paar dagen verder, sorry daarvoor! Heb je in de tussentijd nog contact gehad met mijn collega's?
Als je wilt kijk ik graag even mee. Zou je daarvoor dan nog wel je huisnummer willen toevoegen aan je profiel  en mij hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?


Hoi Thomas,

Ik heb op 18 juni iemand gesproken die het pluspakket uitgezet heeft.

ik vroeg of mijn 6 maanden korting er nog wel in stond nu hij het pluspakket had uitgezet?

In de bevestigings email van de wijziging kon ik dit namelijk niet zien!

hij zei” nee maar in het systeem staat die 6 maanden korting wel.

Dus ik vraag nu eigenlijk aan jou of die 6 maanden korting er inderdaad nog in staat?

 

 


Ah top! 
De korting staat inderdaad wél in het systeen gelukkig! Je blijft deze dus ook gewoon houden maar hij ontbreekt altijd in de mails inderdaad. Het pluspakket is ook uit zie ik!
 


Oke nou dat gelukkig nu goed gegaan 

hoop ik😅

ik had wat vernieuwingen/ aanpassingen laten doorvoeren.

Waaronder mijn simonly abonnement die had ik opgezegd op 30 april!

dus eind mei zou deze moeten zijn beeindigd.

is ook gebeurt met wat haken en ogen!

Maar ik moest nu wel voor de maand juni betalen terwijl ik in de maand juni geen abonnement meer had.

Dit zou dan teruggestort worden, Weet jij hoelang zoiets duurt? 


Ah, ja soms maken systemen wat rare sprongen. Goed dat je er zo op tijd bij was!
Ik zie dat mijn collega al een vergoeding in heeft gediend hiervoor. Dit zal op een factuur verrekend worden! (in principe de eerstvolgende)



ja dat klopt dat is ook geregeld !


Nee maar mijn vraag was 

Ik had een simonly abonnement en die had ik opgezegd op 30 april!

Deze zou eind mei dus worden beeindigd.

Maar ik moest nu wel voor de maand juni betalen terwijl ik in de maand juni geen abonnement meer had.😳

Maar dat schijnt jullie systeem nog te moeten verwerken ofzoiets.

Dit bedrag zou teruggestort worden, Weet jij wanneer dit zou gebeuren dan?

 


Ah op die manier. Normaliter krijg je natuurlijk altijd nog een slotfactuur waarop je het (teveel) vooruitbetaalde bedrag teruggestort krijgt. 
Ik kijk graag even mee of de opzegging nu goed loopt, zou je ook het 06-nummer van dat abonnement willen toevoegen aan je profiel en de laatste 3 cijfers van je iban?
Ik moet je wel alvast zeggen dat ik zometeen tot maandag afwezig ben dus het kan even duren voordat je reactie van me hebt. 
In de tussentijd kun je ook altijd bellen met 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service 


Oke

ja mijn 06 nummer staat in mijn profiel en 

Laatste 3 cijfers  zijn ***.


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ah top, ik zie dat die per 2-6 omgezet is naar prepaid. De (negatieve) slotfactuur zal op 2-7 komen! :)


Ohh oke bedankt Thomas!:relaxed:

ik wacht het dan af

 

fijn weekend!!!

 


Hi beste medewerker,

Het is 8 juli 2020 en er is op 2 juli geen slotfactuur gestuurd en tot op heden niks ontvangen.

Kan jij zien hoe het zit?


Hoi @Beauwee, bedankt voor de reminder. Ik zie dat de slotfactuur inderdaad nog niet geweest is. terwijl hij er toch 6-4 dagen geleden al had moeten zijn. Ik heb mijn collega's nog even aan de mouw getrokken!


Ik heb reactie! Als het goed is zou je het bedrag met een paar dagen op je rekening moeten hebben!


Hoi Thomas,


Dankjewel Thomas! Ik wacht het dan af.

Denk je dat ik dan ook een slotfactuur krijg ?

ik heb namelijk nooit een bevestiging ontvangen van het opzeggen van die sim only abonnement. (dit is door het systeem nooit gelukt en had er vaak over gebeld)

En daarom zou een slotfactuur dan tenminste iets zijn als bewijs zijn van de beeindiging!

 


Volgens mij bestaat er bij KPN zoiets als een "slotfactuur" niet...


Bij een normale opzegging krijg je zeker weten een slotfactuur en ook bevestiging van opzegging. 
Jouw abonnement @Beauwee is omgezet naar een prepaid aansluiting. Ik vermoed dat daar iets foutgegaan is met de slotfactuur. Bij een dergelijke omzetting wordt helaas geen bevestiging verstuurd.
Ik kan je wel bevestigen dat het contract/abonnement daadwerkelijk beeindigd is per 1 juni en je hier niet meer maandelijks voor betaalt.



Ja Thomas graag!! dat zou mooi zijn. 

want als die slotfactuur niet mocht komen  dan heb ik in ieder geval iets!

Alvast er bedankt voor je goede duidelijke hulp en vlotte reacties👍🏻👍🏻👍🏻


Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik hierbij bevestig dat je abonnement beëindigd is per 1 juni. Ik vermoed dat de slotfactuur dus niet meer komt, daarom hebben we het bedrag handmatig vergoed!


Ohhh oke!

nou in ieder geval, Thomas bedankt voor je goede hulp en uitleg!👍🏻👍🏻👍🏻

 

 

 


Graag gedaan hoor! mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!