Skip to main content

Heb gisteren pluspakket aangevraagd, zou binnen een kwartier worden geactiveerd. Is ook gebeurd vermoed ik maar ik zei bijvoorbeeld kanaal 74 niet? RTLCrime.  Is dit Kanaal nog wel zichtbaar bij KPN? Dit kanaal was eigenlijk de hoofdreden om het pluspakket aan te schaffen.

Kan ook zijn er iets nog niet goed is geactiveerd. Er stond ook  in de e-mail waarin de wijziging wordt bevestigt dat ik nog een aparte e-mail met extra informatie over de bestelling zou krijgen. Maar die heb ik nog niet gehad. 

Hallo @RobvdPoel ,

Die zender zou moeten werken zodra je de bevestiging hebt ontvangen. 

Net een zenderpakket besteld, maar zie je de zenders niet? Zet de tv-ontvanger dan uit en aan met de afstandsbediening. Of reset de ontvanger een keer. 
 

bron: 

https://www.kpn.com/televisie/zenders/extra-zenders.htm

 

Heb je bv Eurosport 2 of RTL Lounge al? Dat zijn twee van de andere zenders van het pluspakket. Via de link hierboven kun je alle zenders van het pluspakket terugvinden.

 

Vind je het activeren te lang duren? Bel dan met 0800-0402.


Ik heb e-mail ontvangen: “bevestiging van uw wijziging”: 

 

 

Hierbij laten wij u weten wat we hebben veranderd.

 

Toegevoegde dienst(en) of apparatuur

- Pluspakket

 

 

Wanneer kunt u uw extra dienst(en) gebruiken?
Binnen 15 minuten. U ontvangt nog een aparte e-mail met extra informatie over uw bestelling.

 

 

Overzicht maandelijkse kosten na uw wijziging
In de bijlage Prijsoverzicht staat wat u gaat betalen.

 

-------------------------------------------------------------------------

Die aparte-email nog niet ontvangen. TV-ontvanger aan en uit via afstandsbediening heb  ik ook gedaan, maar maakt geen verschil. Als ik door de zenders heen loop ga ik bijvoorbeeld van kanaal 63, naar kanaal  75, vervolgens kanaal 81. Ik weet niet of bovenstaande e-mail (rond 21:30 ontvangen) genoeg moet zijn om het pluspakket te kunnen gebruiken (er staat binnen 15 minuten) of dat ik de aparte e-mail nog moet afwachten.

 


Het zou nu al moeten werken. Heb je de ontvanger al gereset? 
 

Hier staat de instructie: 


 

Kijk ook eens of je die zenders niet hebt verborgen in je zenderlijst. 


Het zou nu al moeten werken. Heb je de ontvanger al gereset? 
 

Hier staat de instructie: 


 

Kijk ook eens of je die zenders niet hebt verborgen in je zenderlijst. 

Ook na reset, geen verschil. Nog geen pluspakket zenders aanwezig


Dan maar bellen met 0800-0402. 

 


Dan maar bellen met 0800-0402. 

 

Net gedaan, pluspakket stond niet geactiveerd. Vervolgens nog een keer opgevoerd. Diversen e-mails ontvangen, nu ook de tweede e-mail ontvangen “informatie over uw wijziging”

Even afwachten.


Dan maar bellen met 0800-0402

 

Net gedaan, pluspakket stond niet geactiveerd. Vervolgens nog een keer opgevoerd. Diversen e-mails ontvangen, nu ook de tweede e-mail ontvangen “informatie over uw wijziging”

Even afwachten.

Mooi zo, dit gaat nu goed komen. 👍


RTL Crime is aanwezig:-) Plus Pakket geactiveerd. 

Dank voor de reacties @Noordzee