Skip to main content

Bij Telfort had ik een redelijk ingekort pluspakket bij mijn Wifi, TV en bellen. Voor mij is om onduidelijke redenen dat pluspakketje vervallen. Als ik het weer ga bestellen, moet ik dan 9,99 Euro extra betalen?

Het gaat mij overigens alleen maar om Family 7 en evt. ONS. Méér zenders niet nodig. Graag reactie.

Hoi @Dummi, welkom bij ons op het forum. Bij de migratie van de Telfort pakketten naar KPN is het de bedoeling dat het pakket gelijk bleef, je zou geen zenders hebben moeten verliezen. Bij Telfort waren er 11 zenders ondergebracht in het Uitgebreide TV pakket, die zitten bij KPN in het basispakket. De zenders die je noemt zitten wel in het Pluspakket inderdaad, wat krijg je te zien als je naar die zenders gaat?

Zou je jouw forumprofiel ook volledig kunnen invullen, zodat ik met je mee kan kijken als je de zenders niet kunt zien? 


Hallo Jasper, de zenders zijn niet meer terug te vinden; ook na herstarten van het systeem niet (stekker eruit getrokken en weer erin gedaan). Kanaal 78 Family 7 en 89 ONS zijn weg.


Mijn echtgenote heeft haar mobiel abonnement aangepast; kan dit van invloed zijn? Zo ja, dan had dit gezegd moeten worden in de KPNwinkel waar ze geweest is voor de aanpassing.

 


mobiel abonnement aangepast; kan dit van invloed zijn?

Als er niemand op het adres meer een mobiel abonnement bij KPN heeft is het gratis Pluspakket inderdaad vervallen. Is dat nieuwe abo ook bij KPN mobiel dan mag het geen invloed hebben.


Mijn vrouw heeft haar mobiel abonnement nog steeds (van Telfort) meegenomen naar KPN. Het bellen heeft ze uitgebreid naar onbeperkt bellen. Is het nummer in mijn profiel. Het mag dus geen invloed hebben, lijkt me.


De voordelen op het Thuispakket zouden daarbij inderdaad actief moeten blijven @Dummi. Ik zie ook dat het Pluspakket uit staat bij jouw pakket, ik kan die zelf ook niet aanzetten. Ik heb daarom een achterliggende afdeling gevraagd om daar naar te kijken, Ik hou het voor je in de gaten!