Skip to main content
Na een aflevering van een serie te kijken, word je terug geleid naar gewone digitale tv en moet je het hele menu door om verder te kijken. Dit gebeurt ook als je ‘stopt’ tijdens een aflevering. Pluspakket mag dan gratis zijn, deze functionaliteit is een stuk beter ingeregeld bij Netflix en Videoland.
Hi @Leonie144, welkom hier. Ik ben het met je eens dat dat gedeelte verre van fijn werkt. Andere klanten trouwens ook, en daarom hebben we dat ook duidelijk doorgegeven aan de betreffende afdeling/ontwikkelaars. Persoonlijk ervaar ik zelf ook nog wel eens verschillend gedrag bij het stoppen van een aflevering, want in sommige gevallen (ben even vergeten wanneer exact) blijf ik wel bij de betreffende serie in On Demand. Hoe stop jij 'm? Je hebt namelijk een aantal opties:




  • Aftiteling helemaal af laten lopen (ik vermoed dat vrij weinig mensen dat doen)
  • De knop met het kromme pijltje en vraagteken
  • De stop-knop (vierkantje naast rec)
  • Knop met huisje (dan ga je sowieso naar live tv)

Hoi Paul, bedankt voor je reactie. Meestal gebruik ik nu of ‘stop’ of ‘terugkeer’. De uitkomst is trouwens verschillend ook al gebruik ik maar 1 knop.

Maar goed, het is onder de aandacht gebracht begreep ik. Dat scheelt.
Hoi Paul, bedankt voor je reactie. Meestal gebruik ik nu of ‘stop’ of ‘terugkeer’. De uitkomst is trouwens verschillend ook al gebruik ik maar 1 knop.

Maar goed, het is onder de aandacht gebracht begreep ik. Dat scheelt.


Toevallig de afgelopen dagen 'The Handmaid's Tale' lopen 'bingen' en ervaar hetzelfde. Verschillend gedrag met dezelfde knop. Kwam zelfs bij een andere serie terecht.🤔



Ik ga er nog eens mails over sturen, maar inderdaad, het is wel onder de aandacht.