Skip to main content

Ik kan het pluspakket niet aanzetten. Niet via internet en niet via de tv ontvanger.

 

Overigens bijzonder dat KPN ineens npo politiek uit het basispakket haalt…. maar dat daargelaten

Hallo @LanenM ,

NPO Politiek heeft bij KPN altijd deel uitgemaakt van het pluspakket. En maakt dat nog steeds uit. Wel heeft KPN in 2021 deze zender een paar maanden tijdelijk opengezet voor iedereen.  Dit was een kadootje vanwege de problemen met het trage TV-menu. 

NPO politiek is gratis beschikbaar via NPOstart. De app is op smart-tv’s beschikbaar. Ook via tablet en smartphone met de NPOstart app. Via laptop (via hdmi aan te sluiten op tv) via npostart.nl.

 

Wat betreft jouw vraag over het aanzetten van het pluspakket. Als het aanzetten van het pluspakket niet online lukt en ook niet via de ontvanger, dan kun je morgen vanaf 8.00 (tot 20.00) bellen of chatten met KPN. 

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken.

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Welkom bij ons op het forum @LanenM. NPO Politiek is zoals Noordzee al zegt geen onderdeel (geweest) van het basispakket, maar van het Pluspakket. Die kan je op verschillende manieren aanzetten zoals hij uitlegt. Is het daarmee gelukt?

Als dat nog niet zo is, ben ik benieuwd wat er precies gebeurt als je het via internet of de ontvanger probeert te activeren, krijg je daarbij een foutmelding, krijg je geen pagina om het te kiezen of iets heel anders?


ik krijg een melding 'kan tien minuten duren' en de knop van het pakket aanzetten werkt niet (tv ontvanger)


Gewoon morgenochtend om 8.00 bellen met 0800-0402. Dan is het heel rustig in de lijn en wordt je meteen geholpen. 

 


Op welk punt kreeg je die melding precies @LanenM, was dat nadat je het zenderpakket al had aangezet, of nog ervoor? Als het erna was, is de wijziging al in gang gezet en kan het inmiddels actief zijn. Als het ervoor is, is dat niet het geval.

Heb je al gebeld met de collega's zoals Noordzee voorstelt? Als je dat nog niet hebt gedaan kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen, dan kan ik er een blik op werpen. 


Ik ga er vanuit dat het telefonisch is gelukt @LanenM, als dat niet zo is of als we iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.