Skip to main content

Goedendag Moderator,

 

ik zal niet de 1e of laatste zijn die jullie hiermee benadert, dit aanbod van 3 maanden gratis zenderpakket of extra dienst! dat gaat niet normaal lukken!! please help me!

ik zie in mijn kpn alleen een gratis (hindi, turks, of een duits zenderpakket.)

En bij het pluspakket staat er het bedrag vermeld dat je moet betalen.

ik heb zelf als extra optie het opnemen pakket met als combinatie deal een gratis extra tv  ontvanger.

Ik zou dus volgens jullie systeem moeten betalen voor het pluspakket.

Waarschijnlijk als ik mijn opnemen en gratis extra tv ontvanger zou stopzetten dan zou het 3 maanden gratis pluspakket wel te zien zijn in mijn kpn, en mogelijk zijn! 
Maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Hoe kan ik gebruik maken van dit 3 maanden gratis zenderpakket(pluspakket is mijn keuze) ?

 Zonder dat mijn opnemen pakket icm met gratis extra tv ontvanger hiermee weg komt te vallen?? 
En zonder dat ik die 3 maanden gratis pluspakket toch moet betalen als de factuur komt???
wie kan mij helpen hiermee? En dat het allemaal wel goed verloopt?😳

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

 

Als de keuze er niet bijstaat voor 3 maanden gratis is dat gewoon niet mogelijk.

Voor ieder abonnementsvorm is de aanbieding anders ben ik ondertussen achter gekomen, enige mogelijkheid om het gratis te krijgen is overstappen naar een nieuwe Hussel vorm, maar denk dat je dan net zo goed het plus pakket kan betalen voor die 3 maanden.


Hallo @Beauwee, bedankt voor je bericht.

Uit jouw bericht begrijp ik dat het je niet lukte om het Pluspakket drie maanden gratis aan te zetten tijdens de Black Friday actie. Zoals @Doornekamp33 aangeeft, was de aanbieding niet voor iedereen gelijk. In MijnKPN kon je zien welke acties voor jouw golden. Stond Pluspakket daar niet gratis tussen? Dan was deze niet gratis aan te zetten. Inmiddels is de Black Friday week voorbij en kunnen we het zenderpakket ook niet meer gratis aanzetten. Ben je er nog via een andere weg uitgekomen?


Hoi Denise,

nee ik ben er niet uitgekomen omdat ik aan het wachten was op antwoord van kpn.

Maar goed vage actie dan! bedankt